עו"ד ורו"ח ג'ק בלנגה מצטרף למועצת הרשות השנייה

כעת מונה מועצת הרשות השנייה‏ 14 חברים, ויש בה עדיין מקום לחבר אחד נוסף‏

‎‎חבר חדש במועצת הרשות השנייה: הממשלה, בהמלצת שר התקשורת משה כחלון, אישרה בסוף השבוע את מינויו של עו"ד ורו"ח ג'ק בלנגה לחבר במועצה האחראית על פיקוח רגולטורי על ערוצים 2 ו-10 וכן על תחנות הרדיו האזוריות.

‏על-פי חוק הרשות השנייה, בראש הרשות השנייה עומדת מועצה ציבורית המורכבת מ-15 חברים, שתפקידה לקבוע את מדיניות הרשות. מתוקף תפקידם, חברי מועצה חברים בוועדות שונות כגון ועדת הטלוויזיה, ועדת הביקורת ועוד.

‏זה כמעט שנתיים שמועצת הרשות השנייה מתפקדת בהרכב חסר. ביולי 2010 עזב יו"ר המועצה אמנון נדב, ו-3 חודשים לאחר מכן עזב חבר המועצה שי בזק, שמונה לקונסול ישראל בבוסטון. מאז עזיבתו של בזק מונה המועצה 13 חברים בלבד. עתה, כאמור, המועצה בראשות ד"ר אילן אבישר תמנה 14 חברים.

‏בלנגה נולד ב-1968 בדמשק ועלה עם משפחתו לישראל. הוא נחשב למומחה בתחום המסים ומשמש כיועץ ומייצג במסים לחברות ולעסקים גדולים במשק.

‏בלנגה, שהינו חבר בוועד המרכזי של לשכת רואי החשבון, הרצה במשך מספר שנים באקדמיה והיה חבר במועצת לשכת עורכי הדין. בנוסף הוא ייסד פורום רואי חשבון, הכולל יותר מ-100 משרדי רואי חשבון המקבלים שירותי מסים שוטפים ממשרדו. ‏