סטרימר של DViCO עם אנדרואיד - טוב אך יקר

ה-Xroid A1 הוא סטרימר חביב מאוד שעושה את העבודה בהצגת סרטים, אבל יכולות האנדרואיד שלו זניחות והמחיר גבוה מאוד, כאשר בשוק אפשר למצוא מכשירים זולים בהרבה

קטגוריית הסטרימרים היא מוצר ביניים, שתחזיק מעמד עד שתתחולל מהפכה בשוק הטלוויזיה וצרכנים יוכלו לצפות בכל התוכניות שהם רוצים בסכומי כסף הוגנים, באיכות שידור טובה ובכל זמן שהם רוצים. הסטרימרים מנצלים את הוואקום שנוצר בשוק עד להפיכתן של הטלוויזיות למסכים חכמים ברמה סבירה, עם יכולות הצגת קבצים ותרגומים בעברית.

דגם Xroid A1 של DViCO פועל על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד, במטרה להציע יכולות נוספות.

אפליקציות: השימוש באנדרואיד על-גבי הסטרימר הוא טוב רק בתיאוריה. בעיקרון הוא היה אמור לאפשר חופש התקנה של אפליקציות מהחנות של גוגל, בפועל ה-A1 מגיע עם חנות אפליקציות משלו, שכוללת מספר מצומצם של אפליקציות, ללא תכנים מקומיים. מלבד יו טיוב, לא ראינו כאן אפליקציה שרצינו להשתמש בה. כמו כן, גם הסרטונים ביו טיוב לא עבדו לנו טוב.

ממשק: ה-A1 מציע ממשק מגוייר לעברית, שבסך הכל ידידותי למשתמש. אין פה אופציה הורדת תרגום באופן אוטומטי כמו בבוקסי, מה שאומר, שעדיין הפעולה הזו מתבצעת במחשב. מה שכן, הסטרימר זיהה כל קובץ שרצינו לראות ויש יכולת התאמה של קצב הזמן של התרגום, למקרה שהוא לא מסוכרנן. מלבד זה, הסטרימר גם כולל מסך קטן להצגת נתונים שונים, כמו זמן קובץ הווידיאו שמנוגן. ניתן גם לחבר לדגם הזה אנטנת אינטרנט אלחוטית (בתשלום נוסף) לחיבור לרשת הביתית.

חיבורים: קורא כרטיסי זיכרון, כונן קשיח 3.5 אינץ', HDMI, קומפוננט וקומפוזיט, 4 כניסות USB 2.0 וכניסת USB 3.0 בודדת ו-e-SATA.

בשורה התחתונה: מדובר בסטרימר חביב מאוד שעושה את העבודה בהצגת סרטים, אבל יכולות האנדרואיד שלו זניחות והמחיר גבוה מאוד, כאשר בשוק אפשר למצוא מכשירים זולים בהרבה.

מחיר: 2,400 שקל.

ציון: 7.5.