המלצה חמה: "קנו מניית ויקטורי - תזנק בכ-24%"

כלכלני פועלים סהר: "מחיר היעד שלנו משקף מכפיל רווח נקי ומכפיל EV/EBITDA של 14 ו-8, בהתאמה, ביחס לתוצאותיה הכספיות של ויקטורי החזויות על ידנו ל-2012"

בפועלים סהר מתחילים לסקר היום (א') את מניית ויקטורי עם המלצת "קנייה" חמה ומחיר יעד של 24 שקל - המשקף פרמייה של 24% לעומת מחיר המניה בבורסה בת"א.

"מחיר היעד שלנו משקף מכפיל רווח נקי ומכפיל EV/EBITDA של 14 ו-8, בהתאמה, ביחס לתוצאותיה הכספיות של ויקטורי החזויות על ידנו ל-2012", כותבים כלכלני פועלים סהר. "שווי השוק הנוכחי של ויקטורי מגלם מכפיל רווח של 7, ומכפיל EV/EBITDA של 10 ביחס ל-2012".

בפועלים מציינים כי בשנת 2011 פתחה ויקטורי 3 סניפים חדשים - בלוד, רמלה ובמרכז ת"א - וכן רכשה את פעילות של 2 סופרמרקטים קיימים. "להערכתנו, ההתרחבות הנ"ל של ויקטורי תתורגם לצמיחה של 16%-17% במחזור המכירות השנתי של החברה בשנתיים הקרובות", כותבים בפועלים.

באשר למחאה החברתית, סבורים בפועלים סהר כי זו מיטיבה עם ויקטורי: "הרשתות הקטנות יותר הממתגות את עצמן כרשתות זולות (Heavy Discount) כדוגמת ויקטורי, עשויות לתפוס נתח שוק על חשבון הרשתות הגדולות ולחזק את מעמדן התחרותי".