טרגדיה בפריז: ישראלי בן 25 התאבד בקפיצה ממגדל אייפל

כל ניסיונות השוטרים להצילו כשלו - הוא קפץ לקומה השנייה ומצא את מותו ■ טרם הותר לפרסום זהות האיש ולא ידוע אם הוא תייר ישראלי או אזרח ישראלי המתגורר בצרפת

סמוך לשעה 23:30 בלילה (ב') כשאתר מגדל האייפל בפריז היה סגור למבקרים, הבחינו מספר תיירים כי יש גבר שמטפס על המגדל וקראו לכוחות הביטחון. כוחות משטרת פריז הגיעו למקום והחלו לשכנע אותו לרדת מהמגדל זאת בזמן שהיה תלוי עליו בגובה של 310 מטר.

ניסיונות השכנוע לא עזרו ולאחר זמן לא רב הוא הרפה אחיזתו ונפל 185 מטר עד שהתרסק לקומה השנייה, שם נחבט ונהרג. כוחות המשטרה גילו כי מדובר בישראלי בן 25 - אך טרם ידוע אם הוא תייר או ישראלי המתגורר בצרפת.

"הוא התקרב לחלק הגבוה ביותר של המגדל, כאשר כוחות חילוץ רבים הצליחו להתקרב אליו וניסו לשכנע אותו לרדת", סיפר גורם במשטרת פריז. "כל הניסיונות לדבר איתו ולשכנע אותו לרדת כשלו והוא לפתע קפץ ונפל אל מותו - עשינו הכל כדי להציל אותו".

העיתון "דיילי מייל" דיווח כי 370 בני אדם ניסו בעבר לקפוץ מהמגדל ו-341 מהם הצליחו. בשנים האחרונות נוקטים בהנהלת המגדל מאמצים על מנת למנוע מקרי התאבדות זאת תוך התקנת אמצעי אבטחה בכל חלקי המגדל.