"דיאודורנט בסופר-פארם - 80% יותר מבחנות בפ"ת"

גולש העלה לפייסבוק סטטוס עם תמונה, בה הראה כי מחיר דיאודורנט הנמכר בסופר-פארם עומד על 35.99 שקל, ואילו בחנות בפ"ת הוא נמכר ב-20 שקל

"רשת סופר-פארם, תתחילו להזיע" - כך כתב גולש שהעלה סטטוס עם תמונה לפייסבוק, בו הוא הלין על הפרש המחירים הגבוה בין דיאודורנט שנמכר ברשת סופר-פארם לבין אותו מוצר הנמכר בחנות פרטית בפתח-תקווה.

לפי התמונה שהעלה הגולש, מחירו של דיאודורנט ספיד סטיק הנמכר ברשת סופר-פארם הוא 35.99 שקל, ואילו אותו מוצר נמכר בחנות היפר דודו מינץ בפתח-תקווה בכ-45% פחות - במחיר של 20 שקל.

"אדוני הסופר-פארם, אני צרכן נבון! 36 לעומת 20 שקל? אתם חושבים שאני קונה בלילה כמו בפרסמות שלכם?", כתב הגולש הזועם, שההודעה שפרסם ב"סטטוסים מצייצים" זכתה ליותר מ-1,440 תגובות וליותר מ-530 שיתופים.

"מעולה, אני אישית חושבת שעם קצת חוכמה צרכנית (שאין כזו מספיק בארץ) אפשר להביא לשינוי ביוקר המחיה, יותר מאשר בעזרת אוהלים ברוטשילד", כתבה אחת הגולשות שהגיבה לפרסום.

"אם אתה רוצה לעשות חרם מוצלח, אז תן גם רשימה של מקומות אחרים שבהם ניתן לקנות את המוצר הזה בזול. לא לכולנו יש איזה היפר דודו מינץ ליד הבית", כתב גולש נוסף.

מרשת סופר-פארם נמסר בתגובה: "רשת סופר-פארם מציעה מבצעים כל העת, על מגוון רחב הכולל אלפי מוצרים המשתנים כל העת. מדי שבועיים מתפרסם עלון מבצעים חדש, ומדי שבוע מתעדכנים מבצעי הסופר 5. בשבועיים האחרונים דאודורנט ספיד סטיק/ליידי ספיד סטיק 24/7 נמכר במבצע של שתי יחידות ב-30 שקל, והג'ל ב-19.99 שקל ליחידה. המוצר הספציפי שבצילום, אחד מיני רבים תחת ספיד סטיק, נמכר כרגע במחיר מחירון".