שוד בנק בראשל"צ: ירה באוויר - וברח עם 150 אלף שקל

אלמוני חבוש קסדה נכנס לסניף מרכנתיל דיסקונט ברחוב רוטשילד בראשל"צ, תקף את המאבטח וחטף את נשקו, שדד מהכספרית כ-150 אלף שקל ונמלט על אופנועו

שוד מזוין הבוקר (ד') בראשון-לציון: לסניף בנק מרכנתיל דיסקונט הממוקם ברחוב רוטשילד בעיר נכנס אדם חבוש קסדה וחטף את נשקו האישי של המאבטח שעמד במקום תוך שהוא מאיים על חייו. לאחר מכן פסע החשוד אל תוך סניף הבנק, שדד מהכספרית סכום של כ-150 אלף שקל באיומי אקדח - ונמלט מהמקום כשהוא רכוב על אופנועו.

האירוע התרחש הבוקר סמוך לשעה 10:00, עת התקבל דיווח במוקד המשטרה העירוני, ולפיו אלמוני שדד באיומי אקדח את סניף הבנק. למקום החלו לזרום כוחות של מגן דוד אדום מחשש לנפגעים בתקרית, ושוטרים מתחנת ראשון-לציון הגיעו למקום וגבו עדויות מן הנוכחים.

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד הגיע תחילה אל מאבטח הסניף, ותוך כדי שהוא תוקף אותו ומשכיב אותו על הרצפה - חטף את נשקו ונכנס אל תוך הבנק. הוא ניגש אל עמדת הכספרית, איים עליה ושדד ממנה כ-150 אלף שקל - ולאחר מכן נמלט מהמקום על אופנועו.

שוטרי תחנת ראשון-לציון החלו לחקור את נסיבות האירוע ופתחו במצוד אחר השודד. בתום הליך גביית העדויות הועברה החקירה בנושא לימ"ר מרכז.