אדם פולצ'ק מצטרף לקבוצת פובליסיס

‎‎פולצ'ק, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, הוא הגיוס הראשון של מנכ"ל גלר-נסיס החדש, ארי מלמוד, וישמש כסמנכ"ל לקוחות בכיר במשרד‏

‏‎‎ארי מלמוד, המנכ"ל הנכנס של גלר-נסיס, מצרף לשורות המשרד את אחד הטאלנטים המבוקשים ביותר בענף הפרסום: אדם פולצ'ק. פולצ'ק שימש עד לפני מספר שבועות כמנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי (‏y&r‏ ישראל), והוא יצטרף למשרד בתפקיד סמנכ"ל לקוחות.

מינוי זה הוא צעד ראשון של מלמוד, במטרה לגבש הנהלה צעירה של טאלנטים, שאמורה ביחד איתו להצעיד את משרד הפרסום קדימה ולחלץ אותו מהמשבר אותו הוא חווה בשנתיים האחרונות.

‏ניסיונו המקצועי של פולצ'ק החל לפני כ-10 שנים בשלמור-אבנון-עמיחי. הוא נחשב לבן טיפוחיו של רמי שלמור, והחל את דרכו כתקציבאי תוך שהוא מטפס את כל שלבי ההיררכיה הניהולית.

‏לפני פחות משנה, כשניצני המשבר בשלמור-אבנון-עמיחי רק החלו להיראות כלפי חוץ, ועם השלמת מכירת 15% המניות שהיו בידי השותפים הישראלים בשלמור-אבנון-עמיחי לסוכנות ‏y&r‏ העולמית, נערך במשרד רה-ארגון ניהולי מתוך מטרה ליצור שדרה ניהולית חדשה, שאמורה הייתה לקבל את המושכות מדור המייסדים שלומי אבנון, רמי שלמור וגדעון עמיחי. במסגרת המהלך מונה פולצ'ק לתפקיד מנכ"ל משותף לצד צור גולן וגיא גלברד.

הפורמט הניהולי של פולצ'ק, גולן וגלברד אמור היה להיות תמונת מראה לפורמט של שלמור, אבנון ועמיחי: פולצ'ק היה אחראי על ניהול לקוחות, גולן על הקריאייטיב, וגלברט על נושא הכספים.

בעת המינוי נראה היה כי לשלושה צפויה תקופת הכשרה ארוכה תחת הנהגתם של השותפים המייסדים, אך די מהר נטרפו הקלפים, כשהתברר כי גדעון עמיחי, השותף הבולט, מפסיק את פעילותו במשרד. התוצאה לא אחרה לבוא, ולקוחות רבים עזבו.

‏במטרה לעצור את הסחף שונה שוב הפורמט הניהולי, ופולצ'ק קיבל תפקיד מנכ"ל משותף עם אדם אבנון, אך בשלב זה נראה היה כי הוא מיצה את פעילותו בשלמור והחליט לפרוש.

‏בשבועות האחרונים בחן פולצ'ק מספר אפשרויות, בהן באדלר-חומסקי ובמקאן-אריקסון. בסופו של דבר הוחלט כי יצטרף לגלר-נסיס.

‏ארי מלמוד, שרק נכנס לתפקיד, מתמודד בימים אלה עם אתגר ניהולי לא פשוט: מצד אחד עליו לגבש צוות ניהולי שיורכב מכשרונות שיגויסו מחוץ למשרד ומתוכו, כשבנוסף אמור להיות מושלם תוך זמן קצר הליך המיזוג עם חברת אידיאולוגי'ק - זרוע האינטראקטיב של פובליסיס בישראל.

‏מלמוד אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "פולצ'ק הוא חיזוק משמעותי למשרד ולקבוצה, המעיד על כוונותינו בשוק ועל רצוננו לייצר קפיצת מדרגה משמעותית בערך המוסף שאנו מייצרים עבור לקוחותינו". ‏‎‎‏