נשיא ומנכ"ל eBay מגיע בספטמבר לביקור ראשון בישראל

במסגרת ביקורו, ג'ון דונהו יהיה הנואם המרכזי בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, HTIA 2012 ■ ייפגש עם סטארט-אפים ישראלים בתחום המסחר והתשלומים באינטרנט ובסלולר

נשיא ומנכ"ל ענקית הקמעונאות המקוונת eBay, ג'ון דונהו, יגיע בספטמבר הקרוב לביקור ראשון בישראל. במסגרת ביקורו, דונהו, שמכהן כמנכ"ל eBay מאז 2008, יהיה הנואם המרכזי בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, HTIA 2012, שיתקיים בירושלים בתאריכים 10-12 בספטמבר.

חברת eBay נחשבת לפעילה מאוד בשנים האחרונות בישראל ובמסגרת הגעתו לישראל, דונהו יבקר במרכזי המו"פ השונים של החברה בארץ. דונהו יבקר במרכז המו"פ של eBay הממוקם בנתניה ומתמקד בבניית קטלוגים וניתוח מידע על מוצרים צרכניים. מרכז זה הוקם, בין היתר, לאחר שהחברה האמריקנית רכשה את Shooping.com הישראלית ב-2005 תמורת 634 מיליון דולר - אחד האקזיטים הגדולים בתעשייה המקומית.

בנוסף, יבקר דונהו במרכז החברתי של eBay בתל אביב, שהוקם לאחר שהחברה רכשה בספטמבר אשתקד את הסטארט-אפ הישראלי The Gifts Project ב-10-20 מיליון דולר. כמו כן, יבקר דונהו במרכז של ענקית התשלומים PayPal, חברת הבת של eBay, שהוקם לאחר שבינואר 2008 נרכשה חברת Fraud Sceince הישראלית, המתמחה במניעת הונאות כספיות, ב-169 מיליון דולר.

בראיון בלעדי שהעניק למגזין G של "גלובס" בפברואר השנה אמר דונהו על ישראל כי "אני חושב שישראל היא חלק דינמי וחשוב מהעתיד של האינטרנט, וכמובן של eBay. אנחנו רואים בישראל מקור לחדשנות ולכישרון. יש לנו כיום בישראל כמאתיים עובדים, ואנחנו מתכוונים לגייס עוד. אנחנו מחפשים להגדיל את הנוכחות שלנו בישראל ונמשיך לחפש טכנולוגיות טובות וכישרונות בישראל כדי להכניס חדשנות לתוך החברה".

במהלך ביקורו בארץ צפוי דונהו להיפגש עם סטארט-אפים ישראלים בתחום המסחר והתשלומים באינטרנט ובסלולר.