על מי ממליצים באופנהיימר עם פוטנציאל זינוק של 52%?

סרגיי וסצ'ונוק ממליצים על מניית גיוון ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 24 דולר ■ "התמחור הנוכחי שלה אינו משקף כלל את פוטנציאל הגלולה לאבחון המעי הגס"

חברת גיוון , הנסחרת בשווי שוק של כ-480 מיליון דולר, משווקת פתרונות לבדיקות לא פולשניות של המעי הדק באמצעות גלולה מצלמת, PillCam SB, בנוסף לפתרונות בדיקה של הוושט.

גיוון מחזיקה בעמדה מובילה בשוק הבדיקות הלא פולשניות של מערכת העיכול, ונהנית משיעורי רווח גולמי גבוהים של כ-77% - נתון גבוה במיוחד בתחום הציוד הרפואי. בשנה שעברה רשמה החברה צמיחה של כ-13% בהכנסות, וגם השנה צפויה היא להערכתנו להמשיך לצמוח בקצב גבוה מהשוק. לאור הרחבת הפריסה הגלובלית, לצד התרבות האינדיקציות לשימוש בגלולה בארה"ב, גיוון צפויה להגיע למחזור הכנסות של כמעט 200 מיליון דולר, לצד רווחיות ויצירת מזומנים.

אולם הפוטנציאל הגדול של החברה טמון במכירות גלולת PillCam COLON2 לאבחון המעי הגס - שוק יעד המוערך במיליארדי דולרים; זאת לנוכח החשיבות הגדולה של גילוי מוקדם של הגידולים הסרטניים במעי הגס (סרטן המעי הגס הוא סוג הסרטן הנפוץ ביותר, וגורם למאות אלפי מקרי מוות מדי שנה).

לעומת הבדיקה החודרנית של הקולונוסקופיה, מהווה הגלולה של גיוון אימג'ינג פתרון לא פולשני ונוח יותר עבור הנבדקים, שעשוי לשמש את האנשים שמוותרים על הבדיקה המסורתית; ובכך להקטין את שיעורי התמותה ואת הוצאות העתק של חברות הביטוח בשל טיפול תרופתי במחלת הסרטן.

גיוון סיימה באחרונה את הניסויים הקליניים במוצר על כ-850 חולים ברחבי העולם, ואת תוצאותיהם היא צפויה לפרסם ברבעון הרביעי של 2012. על בסיס התוצאות תגיש החברה בקשה לאישור רשות המזון והתרופות האמריקנית (FDA), לשיווק הגלולה.

באופנהיימר ישראל ממליצים על מניית גיוון אימג'ינג "תשואת יתר" במחיר יעד של 24 דולר, הגבוה בכ-52% ממחירה הנוכחי. לתפיסתנו, התמחור הנוכחי שלה - מכפיל רווח מנוטרל מזומנים של 12 לתחזית 2013 - אינו משקף כלל את פוטנציאל הגלולה לאבחון המעי הגס, שעשויה להניב הכנסות גבוהות משמעותית בהשוואה לפעילות הנוכחית של החברה בתחום בדיקות המעי הדק והוושט.

אנו סבורים כי החולשה במניית GIVN, על רקע חולשת המאקרו באירופה, המלווה בחששות המשקיעים ממצבה של קבוצת אי.די.בי, שהיא בעלת עניין בגיוון אימג'ינג, יוצרת הזדמנות השקעה; זאת במיוחד לקראת פרסום תוצאות הניסויים הקליניים של גלולת ה-COLON2, שצפויות לשמש קטליזטור לעלייה במחיר המניה.