רגוע במט"ח: הדולר התחזק ב-0.15% ליציג של 3.926 ש'

נתוני מאקרו מהותיים בהמשך השבוע: הבנק המרכזי האירופי צפוי להוריד מחרתיים את הריבית לשפל היסטורי; ביום ו' נתוני אבטלה לחודש יוני בארה"ב

מסחר רגוע היום (ג') בגזרת המט"ח כשהשקל נחלש מעט מול הדולר ונסחר ביציבות מול האירו. המסחר בדולר נסגר בשער יציג של 3.926 שקלים בעוד האירו נסגר שיציג של 4.94 שקלים.

בהמשך השבוע צפויים להתפרסם נתוני מאקרו מהותיים באירופה ובארה"ב - נתונים שישפיעו רבות על שוקי המניות, האג"ח והמט"ח ברחבי הגלובוס. באירופה צפוי הבנק המרכזי לפרסם מחרתיים את החלטת הריבית שלו, כאשר כלכלנים ביבשת מעריכים כי יו"ר הבנק מריו דראגי יכריז על הורדת הריבית ב-0.25% לשפל כל הזמנים לשיעור של 0.75% ברקע החרפת המשבר ביבשת.

בארה"ב צפוי משרד העבודה לפרסם את נתוני האבטלה לחודש יוני, כאשר על פי התחזיות נוספו למשק האמריקני בחודש החולף 92 אלף משרות בהמשך להוספה של 69 אלף משרות במאי. שיעור האבטלה צפוי להישאר ללא שינוי - 8.2%.

ב-ATRADE מעריכים היום כי היחלשותו של הדולר בעולם עלולה להוביל להתחזקותו של השקל לפחות עד אזור 3.85-3.88 שקלים לדולר. עם זאת, פריצה מעל 3.916 שקלים תגביר את הסיכויים להמשך העליות אל עבר המשוכה הפסיכולוגית הקריטית הניצבת באזור 4 שקלים לדולר.