חיים רמון מקים מפלגה חדשה; "צריך אלטרנטיבה לנתניהו"

במערכת הפוליטית מעריכים כי המפלגה תתבסס בתחילה על חברי כנסת שיפרשו מקדימה ויהוו הזרוע הפרלמנטרית של המפלגה החדשה בכנסת הנוכחית

יו"ר מועצת קדימה לשעבר, חיים רמון, הצהיר היום (ג') כי בכוונתו להקים מפלגת מרכז חדשה. "קדימה ויתרה על תפקידה כאלטרנטיבה לשלטון והצטרפה לליכוד, ומופז ומי שתמך בו למעשה סיימו את תפקידה של קדימה כאלטרנטיבה", אמר רמון בראיון לגלי צה"ל.

במערכת הפוליטית מעריכים כי המפלגה תתבסס בתחילה על חברי כנסת שיפרשו מקדימה ויהוו הזרוע הפרלמנטרית של המפלגה החדשה בכנסת הנוכחית. מאוחר יותר יצטרפו אליה גורמים נוספים. ככל הנראה מתוכננת ציפי לבני לעמוד בראשה.

"צריך להקים אלטרנטיבה לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא הבעיה, לא מופז, הוא 3 שנים מתעתע, צריך להבין: נתניהו, חרדים ומתנחלים זו הברית", המשיך.

"יש כ-30 מנדטים במרכז, יש אלטרנטיבה והיא צריכה לבוא במקום קדימה. זה ברור שאסור שנתניהו ימשיך, ברור מיהו נתניהו גם לאחרוני המשלים את עצמם, כל המסכות הוסרו, אני חושב שהציבור מבין שצריכה להיות אלטרנטיבה שתחליף את נתניהו. אני יכול למנות לפחות 20 איש שיכולים להחליף את נתניהו, כל אחד מהם יכול לעשות עבודה יותר טובה ממנו כפי שהתגלה בדוח המרמרה והכרמל".

רמון תקף את יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', ואמר כי האופוזיציה לא רוצה בהחלפת נתניהו. "שלי שותפה של נתניהו, לא מבקרת אותו, לא רוצה בהפלתו. שבוע לפני הכוונה להקדים את הבחירות היא אמרה שתצטרף אליו", אמר.