תקציב סודה סטרים צפוי לעבור לפרסום פוגל-אוגילבי

היקף תקציב הפרסום של סודה סטרים בישראל צפוי לעמוד על 2 מיליון דולר

משרד הפרסום פוגל-אוגילבי צפוי לטפל בתקציב הפרסום של סודה סטרים - כך נודע ל"גלובס".

החברה ניהלה בשבועות האחרונים מכרז על תקציב הפרסום שלה, בו לקחו חלק גם משרדי הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ורגב-קוויצקי. היום (ג') קיבלו משרדים אלה הודעה כי לא יטפלו בתקציב. תקציב הפרסום של סודה סטרים צפוי לעמוד על 2 מיליון דולר.

המשרד האחרון שטיפל בתקציב סודה סטרים הוא ברוקנר-נטע-יער, שזכה בו ב-2006 כשהחברה הייתה עדין בבעלות סודה קלאב. קודם לכן טיפל בתקציב משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שזכה בו במכרז בו התמודד בין היתר גם פוגל-אוגילבי.

פעילות ענפה בחו"ל

סודה סטרים עברה בשנים האחרונות מהפיכה עצומה בכל הקשור לפעילותה הבינלאומית, שטרם באה לידי ביטוי בפעילותה בישראל.

בעולם נחשבת החברה, שנסחרת בנאסד"ק ומשווקת בכ-42 ארצות, להצלחה מסחררת, ובשבועות האחרונים נזכר שמה בנשימה אחת עם ענקית כמו קוקה-קולה, בה היא מנסה להתחרות באמצעות מכשיר שפיתחה - מכשיר ביתי להכנת משקאות מוגזים במגוון טעמים.

באחרונה החלה החברה לחזק באופן משמעותי את פעילותה גם בישראל: מוצריה החלו להיות משווקים בחנויות הנוחות, ובעתיד צפויות להיפתח גם חנויות קונספט. במקביל צפויה להתבצע בשוק המקומי השקה של בר מים חדש, שישים את סודה סטרים בחזית מול תמי 4 ואלקטרה.

מאחר שרוב משרדי הפרסום הגדולים מטופלים כבר בחברות משקאות או בחברות שיש להן ברי מים, היוו המשרדים הבינוניים את היעד הטבעי של סודה סטרים.

מסודה סטרים נמסר בתגובה לידיעה כי "סודה סטרים נמצאת לקראת מהפכה ושינויים גדולים בשוק הישראלי. לשם כך היא אכן בוחנת משרד פרסום חדש, שיוביל עימה את השינויים הצפויים".