ועידת MAD תעלה מושב דיון: "מוזיקה בעולם הניו-מדיה"

במושב יוצגו יכולות ניתוח וחיזוי חדשניות, כמו גם כלים חדשים כגון אפליקציות ותוכנות העומדות לרשות המוזיקאים ומאפשרות להם לבלוט בעולם הדיגיטלי

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס", בשיתוף Orange, שתתקיים ב-17 ביולי, תעלה את מושב הדיון "מוזיקה בכלים חדשים: במות בינלאומיות - מוזיקה בעולם הניו-מדיה".

הדיון יתמקד בממשק שבין עולם הניו-מדיה לבין המוזיקה. במסגרת המושב יוצגו יכולות ניתוח וחיזוי חדשניות, כמו גם כלים חדשים כגון אפליקציות ותוכנות העומדות לרשותם של המוזיקאים ומאפשרות להם לבלוט בעולם הדיגיטלי ללא צורך במומחיות טכנית.

הדוברים יציגו גם את הקשר שבין יצירתיות ובולטות בפלטפורמות הטכנולוגיות החדישות לבין הכלים המסורתיים.

ד"ר גל אסטרייכר זינגר, מומחית למסחר אלקטרוני ומדיות חברתיות, תעביר הרצאה בנושא "מודלים עסקיים, סיכויי הצלחה ובניית תחזיות". משתתפי הדיון יהיו: עמרי ארגמן, מייסד שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Moblin, שידבר על "סלולר ומוזיקה אחרי עידן הרינגטונים"; יקי גני, יזם ניו-מדיה (להקת רוקפור), שידבר על "הצלחות וכשלונות - מקרי מבחן"; יוחי לוי, סמנכ"ל שיווק חברת קונדואיט; זוהר סוסנקו, מנהל תחום ניו-מדיה, עיריית תל-אביב-יפו; וטל סלע, מנהל שיתופי-פעולה בין youtube ישראל, יוון, אפריקה. המנחה יהיה המוזיקאי והעיתונאי דרור גלוברמן.

כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

גם הפעם תארח ועידת MAD תקשורת, שיווק ודיגיטל 2012 של "גלובס" דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן.