ההמלצות החמות: 5 מניות שצפויות לטוס בחודש הקרוב

למרות הדיעה הרווחת לפיה המשקיעים נוהגים "לברוח" משוקי המניות בחודשי הקיץ, באתר הכלכלי הפופולרי The Street מאמינים כי השווקים צפויים לעלות ולכן ערכו רשימה של 5 מניות שצפויות לזנק בשבועות הקרובים

בעוד משקיעים חוששים מהסטיגמה הרווחת בשווקים, לפיה חודשי הקיץ נחשבים לתקופה שאינה מטיבה עם תיק ההשקעות שלהם, באתר הכלכלי הפופלרי The Street, טוענים כי מדדי המניות המרכזיים בוול סטריט נסחרים בדיסקאונט של כ-20%, וצפויים דווקא לזנק בחודשים הקרובים.

לכן, באתר ערכו רשימה של 5 מניות, אותן הם מכנים "מניות טילים" ( Rocket Stock), כלומר, מניות שלפי פרמטרים שונים שאותם ניתחו באתר, בעלות פוטנציאל גדול לעליות בטווח הקרוב, בעיקר בשל טריגר שאמור להפעיל את העליות הללו, והן בעלות פוטנציאל צמיחה בטווח הארוך יותר. באתר ביססו את הערכותיהם על מניות שאנליסטים העניקו להם המלצת קניה ותחזית רווחים והכנסות חיובית.

1. Digital Realty Trust (סימול: DLR) - זוהי קרן REIT (קרן המשקיעה בנדל"ן) המחזיקה ב-96 נכסי נדל"ן, בעיקר מרכזי מידע אינטרנטים ומתקני ייצור תעשייתיים. באתר מציינים כי הנישה שבה מתמקדת החברה מעניק לה פוטנציאל להגדלת ההכנסות והרווחים. כך למשל, הביקוש למרכזי מידע אינטרנטים (כגון חוות שרתים) המשיך לגדול בשנה האחרונה ולספק לחברה תזרים מזומנים יציב שמאפשר לה לחלק למשקיעים דיבידנד בשיעור של 3.9%. החברה צפויה לדווח על תוצאותיה ב-25 לחודש.

2. Wyndham Worldwide - חברה המחזיקה ומתפעלת מספר בתי מלון, נהנתה מפתיחת שנה מוצלחת במיוחד, ומאז תחילת 2012 היא זינק ביותר מ-39%. באתר מציינים כי החברה צפויה לדווח ב-25 ביולי על גידול ברווחים, בשל המודל העסקי המוצלח שלה.

3. Cooper Industries - יצרנית של רכיבים אלקטרונים שזינקה מתחילת השנה ביותר מ-25%. לאחרונה היא הודיעה כי חברת Eaton רוכשת אותה תמורת 72 דולר למניה, באתר מציינים כי המניה צפויה להמשיך במומנטום החיובי גם בשבוע הקרוב.

4. פדקס - חברת השילוח הבינלאומית הגדילה מאוד את מחזורי המשלוחים שלה בארה"ב ובעולם, וגם היא זכתה לאמון רב מצד המשקיעים בוול סטריט. באתר מציינים כי החברה צפויה לדווח על תוצאות מעולות ועל גידול משמעותי בהכנסות, עניין שאמור להוות טריגר שיזניק אותה מעלה.

5. מאסטרקארד - היא חברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בעולם ואנליסטים רבים מציינים כי המעבר ההדרגתי לעבר הפתרון של תשלומים אלקטרונים, יהווה יתרון עצום עבורה, שכן היא מחזיקה בחברות שיצרו טכנלוגיה זו. מעבר לזאת, לחברה אין חשיפה לסיכוני אשראי גדולים שייפגעו בה בשעת משבר.