רצתה לסייע לבנה שנחשד בגניבת תכשיטים - והפלילה אותו

"ידיעות אחרונות": צעיר שנחשד בגניבת תכשיטים בשווי של כחצי מיליון שקל טען "זה לא אני" ■ אבל למחרת הביאה לו אמו למעצר חולצה להחלפה, שאיתה צולם במהלך הגניבה

היו לה בסך הכל כוונות טובות. אמא הביאה לבנה החשוד בגניבה חולצה למעצר כדי שיהיה לו מה ללבוש, אבל החולצה סייעה בסופו של דבר בהפללתו. כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".

תחילת הסיפור כאשר צעיר כבן 20 הגיע לחנות התכשיטים "ג'קסון" ברמת-גן בעת שהייתה עמוסה בלקוחות. תוך שהוא מדבר בסלולרי חפן תכשיטים מהמדפים - והטמין אותם לפי החשד בתחתוניו ובכיסיו. בסופו של דבר יצא מהחנות עם סחורה גנובה בשווי של כחצי מיליון שקל.

כמה ימים לאחר מכן חיפש בעל החנות דוד ג'קסון שרשרת מסויימת ומשלא מצא אותה חשד שהיא נגנבה. "עברנו על הצילומים במצלמות ופתאום ראינו את הגנב ממלא יהלומים, שרשראות וטבעות בתוך התחתונים שלו", סיפר.

לאחר מכן חזר החשוד לחנות לסיבוב נוסף ואחת המוכרות זיהתה אותו וכשפנה לכיוון היציאה עם כיסים עמוסים בשלל, חסם ג'קסון את הדלת. צוות מיס"מ מרחב דן עצר אותו והתכשיטים שנמצאו ברשותו הוחרמו.

בחקירה הכחיש החשוד, אסף סמק, את מעורבותו בשוד הראשון ואמר כי "זה בסך הכל מישהו שדומה לי". למחרת קיבלו החוקרים ראייה נוספת במתנה. אמו של החשוד הביאה לו למעצר בגדים וכלי רחצה, ובהם החולצה שאיתה צולם בגניבה הראשונה שבה נחשד. מעצרו הוארך בחמישה ימים.