דוברת חברת החשמל - זוגתו של מזכיר הממשלה

דליה בודינגר, מאושיות תחום התקשורת האלקטרונית בישראל, תמונה לתפקיד במקומה של שרית דור-גלעדי - שתסיים קדנציה של שנה ו-4 חודשים

משכורת חודשית באזור ה-40 אלף שקל, רכב צמוד, לשכה ושלל הטבות הופכים את משרת דובר חברת החשמל לאחת הנחשקות ביותר בענף הדוברות בישראל.

למרות זאת נזקקו בחברת החשמל ללא פחות מ-7 חודשים כדי למצוא מחליפה ראויה לשרית דור-גלעדי, שהודיעה בינואר על התפטרותה מהתפקיד, בתום קדנציה של שנה וארבעה חודשים.

ל"גלובס" נודע כי מדובר בדליה בודינגר, מאושיות תחום התקשורת האלקטרונית בישראל ובת זוגו לחיים של מזכיר הממשלה צבי האוזר.

בודינגר מתגאה ברקורד תקשורתי עשיר בתחומי ההפקה והעריכה אך ניסיון מועט יחסית בתחום הדוברות. בתפקידה הנוכחי ממנכ"לת בודינגר את קודה תקשורת חברת ההפקה שמאחורי "מחוברות", "מחוברים" ו"ילדי ראש הממשלה". החברה, המעסיקה כ-120 עובדים, מפיקה בנוסף את מהדורות החדשות האזוריות עבור הוט ו"יס".

אל קודה תקשורת הגיעה בודינגר בעקבות היכרותה עם בעלי החברה, רם לנדס, כשהשניים הקימו בצוותא את חברת החדשות של ערוץ 10. במקביל עבדה בודינגר באותה תקופה בחברת נוגה תקשורת. עשר שנים קודם לכן ב-1993 נמנתה בודינגר על מקימי חברת החדשות של ערוץ 2 ושימשה עד 2003 בתפקיד המפיקה הראשית.

את ניסיונה בתחום הדוברות וההסברה צברה בודינגר בתקופה בה שימשה מנהלת פרויקטים ברשות לפיתוח הגליל של המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

הקשר היחידי שהיה לה עד היום לחברת החשמל היה עקיף ומקרי - בתחילת שנות ה-90 עבדה כמנהלת לשכתו של מנכ"ל חברת גוונים עמוס לסקר, ששימש מנכ"ל חברת חשמל בשנים 2007 עד 2011.

בודינגר סירבה להגיב לפניית "גלובס".