דיווח: קירילנקו יישאר עונה נוספת בצסק"א מוסקבה

הפורוורד הרוסי יוותר על אופציית ה-NBA ויחזק את הקבוצה, שהודיעה על תקציב של 44 מיליון אירו; עוד עוזר מאמן מהלייקרס יגיע לעבוד בצסק"א, לצדו של מסינה

אחרי שהודיעה כי תעמיד תקציב יוצא דופן של 44 מיליון אירו לעונה הבאה כדי לזכות ביורוליג, צפויה צסק"א מוסקבה להמשיך ולהחזיק את אחד מכוכבי העל של היבשת - אנדריי קירילנקו.

האתר eurohoops.com מדווח כי קירילנקו הודיע לקבוצה הרוסית כי החליט שלא לממש את אופציית היציאה שלו ל-NBA וימשיך עונה נוספת בצסק"א.

לקירילנקו, (פורוורד, 31), שחתם בעונה שעברה ל-3 שנים בצסק"א בעקבות השביתה ב-NBA, יש סעיף בחוזה שמאפשר לו להשתחרר עד ה-12 ביולי ל-NBA. היום (ג') יחלו החתמות השחקנים החופשיים (פרי-אייג'נטס) ב-NBA, אלא שלאור העובדה שקירילנקו לא זכה להצעות כספיות אטרקטיביות, הוא החליט להמשיך עונה נוספת באירופה.

בעונה שעברה הוביל קירילנקו את הרוסים עד לגמר היורוליג, שם נכנעו לאולימפיאקוס היוונית.

צסק"א גם ממשיכה לחזק את הצוות המקצועי שלה: אחרי שאטורה מסינה עזב את תפקידו כיועץ מקצועי בלוס אנג'לס לייקרס כדי להתמנות למאמן במוסקבה, הודיעה צסק"א על צירופו של איש צוות נוסף של הלייקרס - קווין סניידר, שהיה אחד מעוזריו של מייק בראון בעונה שעברה. סניידר עבד לצדו של מסינה בעונה שעברה בלוס אנג'לס, ונענה לפנייתו להמשיך לעבוד איתו כם העונה, הפעם באירופה.