UppSite מגייסת 2.1 מ' ד' מחברות בבעלות אילן שילוח

שתי חברות בבעלותו של אילן שילוח, חממת הסטארט-אפים thetime וקבוצת מטומי, השתתפו בסבב גיוס של 2.1 מיליון דולר בחברת UppSite הישראלית

שתי חברות בבעלותו של אילן שילוח, חממת הסטארט-אפים thetime וקבוצת מטומי, השתתפו בסבב גיוס של 2.1 מיליון דולר בחברת UppSite הישראלית. חברת הסטארט-אפ מפתחת שירות המרה אוטומטי של אתרי אינטרנט ובלוגים לאפליקציות סלולריות. בגיוס השתתפו משקיעים פרטיים נוספים ועד היום גייסה החברה 2.7 מיליון דולר.

חברת UppSite, שהוקמה ב-2010 על-ידי גל בריל, מציעה לבעלי אתרים ובלוגים ב-WordPress, בלוגר או טאמבלר להמיר את האתרים לאפליקציות סלולריות באופן אוטומטי ובמהירות. באחרונה נבחרה החברה על-ידי חברת Automatic, העומדת מאחורי WordPress.com לשמש כפתרון היחידי ליצירת אפליקציות סלולריות ואתרים מותאמים סלולרית עבור לקוחות ה-VIP של שירות האתרים והבלוגים.

לדברי אילן שילוח, מייסד-שותף ויו"ר קבוצת ההשקעות thetime, "אנחנו שמחים בהצלחה של UppSite בהובלתו של היזם והמנכ"ל גל בריל, היו"ר עידו פולק והצוות היוצא הדופן שהופך את עולם הווב - למובייל". עופר דרוקר, מנכ"ל קבוצת מטומי, הוסיף כי "ההשקעה ב-Uppsite היא חלק מאסטרטגיית המובייל הכוללת שלנו. אנו רואים כי הדרישה לפרסום במובייל הולכת וגדלה, היא צפויה לגדול בכ-950% עד 2015 ומחפשים פתרונות חדשניים ויעילים שיתנו מענה לביקוש הגובר. מצאנו שהפלטפורמה של UppSite מובילה במתן פתרון חכם ומהיר לשותפי המדיה שלנו ליצירת הכנסות מפרסום על נכסי המובייל שלהם, כמו גם להרחבת הזדמנויות הפצת האפליקציות של מפרסמי המובייל שלנו".

גל בריל, מנכ"ל UppSite, ציין כי "אנו מאמינים כי לכל יוצר תוכן באינטרנט, ללא קשר לגודלו או להיקף פעילותו, מגיעים הכלים הנכונים ליצירת נוכחות מלאה ומיטבית בעידן המובייל. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להעמיק את דריסת הרגל שלנו בצפון אמריקה ויעזור לנו להגיע לשווקים חדשים. כמו כן, נוכל להמשיך ולהגשים את החזון ולפתח מוצר טוב יותר שיכלול תכונות חדשות ומרתקות. מהמקום בו אנו עומדים העתיד של UppSite נראה מבטיח ביותר".