מוטורולה הכריזה על הסמארטפון החדש Atrix HD

הסמארטפון מגיע עם מסך מגע בגודל 4.5 אינץ' בטכנולוגיית ColorBoost ■ מערכת ההפעלה של המכשיר תהיה אנדרואיד בגרסה 4 ■ יפעל על מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ

לאחר מספר חודשים של שקט, ללא שום הכרזה על סמארטפון חשוב, מוטורולה הודיעה היום על מכשיר חדש - Atrix HD שיחליף את דגם האטריקס הראשון שיצא בישראל לפני כשנה.

האטריקס HD עמוס ביכולות, הוא מגיע עם מסך מגע בגודל 4.5 אינץ' בטכנולוגיית ColorBoost, שלטענת החברה מציגה צבעים חדים וחיים. מערכת ההפעלה של המכשיר תהיה אנדרואיד בגרסה 4 (אייס קרים סנדוויץ'), כאשר הוא יפעל על מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ. דבר שיכול לאכזב חלק מהמשתמשים הכבדים, שירצו מעבד מרובע ליבות הקיים כבר בגלקסי אס 3 של סמסונג או ב-One X של HTC.

במוטורולה מקדמים עם המכשיר תכונה פנימית בשם Smart Actions שהייתה קיימת בצורה חלקית כבר בדגם ה-Razr. היכולת הזו מאפשרת לטלפון ללמוד מי האנשים אליהם בעל המכשיר מתקשר בתדירות גבוהה ולהציף אותם ברשימת המועדפים על עמודי הבית. כמו כן, האטריקס HD לומד את הרגלי המשתמש במיקומים מסוימים ובשעות שונות לחסכון בסוללה. למשל, סגירת הסינכרון בלילה וכיבוי ה-WiFi בנסיעה. אופציה אחרת, הוא מצב שקט חכם, בו הטלפון משמיע את הצלצול רק לאנשים מעודפים. יכולת הדומה לאחד השדרוגים במערכת ההפעלה iOS 6, שתצא בחודשים הקרובים לאייפון.

לאטריקס HD יש זיכרון פנימי בנפח 8 ג'יגה עם אפשרות הרחבה של עוד 32 ג'יגה באמצעות כרטיס. המצלמה מגיעה עם חיישן של 8 מגה פיקסל והמכשיר מסוגל לפעול על רשתות הסלולר מהדור הרביעי (LTE). גוף המכשיר עשוי מחומר בשם קוולר, אשר אמור לספק לטלפון עמידות מסוימת. מלבד זה, האטריקס עמיד לרטיבות קלה.

האטריקס HD יצא ב-15 ליולי ברשת AT&T בארה"ב.