המפכ"ל דנינו: "להפסיק את ההשתלחויות בפרקליטות"

בכנס ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין, שנערך באילת, מפכ"ל המשטרה הגיב להכרעת הדין של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט ושיבח את פרקליטות המדינה ואת מערכת שלטון החוק

בכנס ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין, שנערך היום (ד') אחה"צ באילת, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו הגיב להכרעת הדין של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט ושיבח את המערכת המשפטית וקרא גם להפסיק את ההתלהמות בפרקליטות המדינה.

"הכרעת הדין המפורטת שניתנה אתמול, כמו גם ההליך המשפטי כולו מהווים עדות חשובה ונוספת לחוסנה של המערכת אכיפת החוק ומערכת המשפט בישראל הדמוקרטית. אם יש משהו שמאוד בולט שאפשר לומר, זו האמירה הזו", דברי דנינו.

הכרעת הדין, מדברת בעד עצמה גם בחלק המזכה וגם בזה המרשיע. אני בטוח שהפרקלית לומדת את ההכרעה והמשמעויות. אני מציע לכולנו להימנע מקריאות מתלהמות והשתלחויות מסוכנות שעלולות לקעקע את הפרקליטות", הוא ציין.

דנינו הוסיף ושיבח את פרקליט המדינה ואת שלטון החוק בישראל: "משה לדור הוא פרקליט מדינה מסור מוערך שלזכותו קריירה מרשימה של לוחמה למען שלטון החוק והמשטר בישראל. אני משוכנע שמערכת אכיפת החוק כולה תבחן ותפיק לקחים ותמשיך להוביל את המאבק העיקש בשחיתות הציבורית בכל הרמות ללא מורא וללא משוא פנים, זה הדבר החשוב ביותר למדינת ישראל".