"לא עזבתי את אירופה בשביל להרוויח יותר כסף"

דידייה דרוגבה הוצג בקבוצתו החדשה בסין, שם הוא אמור לקבל שכר של 300 אלף דולר בכל שבוע; אמר: "לא באתי לכאן כדי לשבת ולנוח, אלא בגלל שזה אתגר"

דידייה דרוגבה טוען שלא המזומנים הם אלו שגרמו לו לעזוב את הכדורגל האירופי ולחתום בשנחאי שינואה - אלא האתגר הגדול שכרוך במשחק בליגה הסינית.

החלוץ בן ה-34, שזכה במאי האחרון בליגת האלופות במדי צ'לסי, הוצג רשמית בקבוצתו החדשה, ואמר: "לא החלטתי לבוא לכאן בשביל להרוויח הרבה כסף, אלא בגלל שזה אתגר שונה לחלוטין לעומת מה שראיתי בעבר באירופה. זה אתגר גדול. כשהמועדון והנשיא פנו אליי, בחנתי את הפרויקט הזה, והבנתי שיש לנשיא מטרה לעזור לכדורגל בסין להתפתח".

השחקן מחוף השנהב, לפי דיווחים, אמור להרוויח משכורת שבועית של 300 אלף דולר. "אני רוצה שאנשים יבינו שהגעתי לכאן כדי לנצח משחקים. לא כדי לשבת ולנוח".

דרוגבה הוא אחד מתוך שורת שחקנים שעזבו את אירופה בשנת 2012 לטובת כסף גדול שהתחילה להציע הליגה הסינית. הוא הצטרף בשנחאי שינואה לחברו לשעבר לצ'לסי - ניקולס אנלקה; סיידו קייטה, שחקן ברצלונה, חתם בקבוצת דליאן ארבין; לוקאס באריוס מדורטמונד הצטרף לגוואנגז'ו אוורגראנדה; איגביני יעקובו, אקס מכבי חיפה, עזב את בלקבורן לטובת גוואנגז'ו RP.