סדרה ישראלית ראשונה ב-hulu: "חטופים" של קשת

אתר hulu רכש את זכויות השידור של קשת, וכחלק מכך "חטופים", שיצר גידי רף, תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר בשירות הווידיאו

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לדחוף חזק את סדרת הדרמה "חטופים". היום (א') הודיעה הזכיינית כי היא חתמה על הסכם תוכן עם אתר hulu, שנחשב לאתר הווידיאו השני בגודלו בעולם, ומאפשר לצופים בארה"ב לצפות בשלל סדרות בחינם.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, אתר hulu רכש את זכויות השידור של קשת, וכחלק מכך "חטופים", שיצר גידי רף, תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר בשירות הווידיאו.

כבר אתמול החל האתר לקדם את הסדרה בעמוד הבית שלו, והיא תופיע בגרסתה המקורית בעברית בליווי כתוביות תרגום לאנגלית.

לדברי מנכ"ל קשת, אבי ניר, "המשימה של קשת היא לקדם תוכן ישראלי, בין אם כפורמט ובין אם דרך היצירה המקורית. נמשיך להקדיש משאבים רבים לצורך זה, ונמשיך לקדם ולטפח את היוצרים הישראליים, בעלי הכישרון והאמירה הייחודית".

אתר hulu הוקם ב-2007 כחלק משיתוף-פעולה של כמה מרשתות השידור הגדולות בארה"ב וכרצון להילחם במגפת הפיראטיות שפוגעת בשוק התוכן בארה"ב. השירות הוקם על-ידי רשת פוקס, NBC, דיסני, ABC ,CBS, ניקלודיאון ועוד.

השירות מציע שירותי וידיאו בסטרימינג (הזרמת תוכן) של סדרות, סרטים ועוד, והגישה אליו ניתנת מהמחשב האישי או ממכשירים ניידים שונים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

הצפייה ניתנת בחינם לגולשים במקביל לצפייה בפרסומות, כשהחברה מציעה גם שירות פרימיום hulu plus, שמאפשר בתמורה לתשלום חודשי לצפות בתוכן הטלוויזיוני ללא פרסומות.

בשנה האחרונה גדל האתר, וכיום הוא מציע תכנים מיובאים בלעדיים, לצד סדרות מקור שפותחו עבור השירות בלבד.