מצא את רכב הספורט הגנוב שלו ב-eBAY לאחר 42 שנים

רוברט ראסל, שמכונית הספורט האהובה עליו, אוסטין הילי מודל 1967, נגנבה לפני 42 שנים לא הפסיק להאמין והמשיך לחפשה ■ לאחר שהבחין בה באתר eBAY הוא יצר קשר עם משרד השריף שהשיב לו אותה

ישנה אימרה מפורסמת שאומרת "יגעת ומצאת תאמין". רוברט ראסל, שמכונית הספורט האהובה עליו נגנבה לפני 42 שנים לא הפסיק להאמין והמשיך לחפשה. ההתמדה השתלמה לו כאשר הוא איתר את המכונית הגנובה באתר מכירות הרשת eBAY והשיב אותה בחזרה, כך לפי דיווח של msnbc.

ראסל, פנסיונר בן 66 שהיה מנהל מכירות בעברו, סיפר למשרד השריף בלוס אנג'לס כי הוא מעולם לא הפסיק לחפש את מכוניתו האהובה - אוסטין הילי מודל 1967, שנגנבה מביתו בפילדלפיה בשנת 1970.

ההתמדה והחיפושים השתלמו לראסל, כאשר לאחרונה הוא הבחין ב-eBAY בהילי שנראתה לו מוכרת. הוא השווה את מספר הזיהוי של המכונית ולהפתעתו גילה כי הוא זהה להילי הגנובה שלו. ראסל, שמתגורר כעת בטקסס, יצר קשר עם משרד השריף בלוס אנג'לס וקארלוס אורטגה, בלש במשרד השריף הצליח לאתר את הרכב הגנוב במזרח המדינה.

"הבלש אורטגה איתר את האוסטין הילי הגנובה אצל סוחר רכב שפרסם מודעות באתר eBAY ואישר כי מדובר באותו רכב שדווח כי נגנבה ע"י מר ראסל", לשון ההודעה שמסר משרד השריף.

לאחר שיתוף פעולה עם משטרת פילדלפיה, ראסל נקרא לאסוף את המכונית והחזיר אותה לביתו בטקסס. ראסל סיפר מאוחר יותר כי הוא רכש את מכונית הספורט תמורת 3,000 דולר ושוויה מוערך כיום ב-23 אלף דולר וטען כי הוא המשיך לחפש אחר המכונית לא בשל הערך הכספי שלה אלא בשל הערך הסנטימנטלי שלה עבורו ועבור אשתו.