ישראלי ניסה להצית עצמו מול עיריית באר-שבע

לאחר שבקשתו לסיוע בדיור נדחתה, הגיע תושב באר שבע לבניין העירייה ושפך על עצמו חומר דליק ■ בטרם הצליח לבצע את תכניתו, השתלטו עליו המאבטחים והוא הועבר לבדיקה פסיכיאטרית

דרמה בבאר שבע: תושב העיר בן 46 הגיע היום לבניין העירייה ואיים להצית עצמו. מאבטחים שהיו במקום השתלטו עליו לפני שהספיק להדליק את עצמו.

עדיין לא ברור אם יש קשר למעשה הקיצוני של משה סילמן, שהצית עצמו במהלך ההפגנה בשבת האחרונה, ומאושפז במצב אנוש, אך כמו במקרה של סילמן, האיש הפנה טענות כלפי הרשויות, שסירבו לבקשתו לקבל סיוע בדיור.

לטענת האיש, פנה בתקופה האחרונה למחלקת הרווחה בעיר, לחברת "עמידר" ול"עמיגור", בבקשה לקבל דיר ציבורי, אולם נענה בשלילה. בעקבות הסירוב, הגיע הבוקר עם חומר דליק לבניין העירייה ושפך על עצמו.

למרבה המזל, שניים מהמאבטחים של העירייה שהבחינו בכך, התנפלו עליו, ריתקו אותו לאדמה ומנעו ממנו להצית את עצמו. כוחות משטרה הוזעקו למקום והוא נעצר. בהמשך,האיש צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית.

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה כי לא היה ניסיון הצתה וכי לאחר שהאיש עורר מהומה במחלקת הרווחה של העירייה, הוא נעצר.

אתמול, ניסה אדם נוסף, תושב אריאל, להצית עצמו מול משרדי חברת אורנג' בפתח תקווה. האיש, שככל הנראה נקלע לחובות כבדים, הגיע למקום כשהוא מצויד בבקבוק עם חומר דליק ומצית. בשלב מסוים החל הגבר לשפוך על עצמו את החומר - אך נעצר על ידי המאבטחים.