בי.אס.פי במו"מ לשילוב יכולותיה במוצרים של חברת מכשור רפואי

תקבל עבור הטמעת התוכנה בכל מכשיר 500 אלף אירו, ותזכה לתמלוגים ממכירות המוצר

חברת בי.אס.פי המדשדשת קיבלה היום זריקת מרץ עקב הודעה על מכתב כוונות לא מחייב שחתמה עם חברה המשווקת ציוד א.ק.ג. מניית החברה רשמה בצהריים עליות של 8.6%, לשווי חברה של 10.6 מיליון שקל.

בחודש האחרון עלתה המניה 39% במצטבר, לאחר שבתחילת חודש יוני פורסמה הודעה על המו"מ המתקיים לביצוע העסקה הנוכחית. על פי ההסכם המתהווה, בי.אס.פי תשלב את התוכנה שלה לשיפור יכולת האבחון של א.ק.ג במאמץ, בתוך מכשירי הא.ק.ג של החברה המשווקת. תמורת הטמעת התוכנה במכשיר תקבל החברה 500 אלף אירו, ולאחר מכן תוכל ליהנות מתמלוגים ממכירות המוצר, בהתאם להסכם הסופי שייחתם בין החברות. בכוונת שתי החברות לסיים את המו"מ ולחתום על הסכם מחייב עד סוף חודש יולי.

מוותרת על השיווק העצמאי

מהודעה קודמת שמסרה החברה עולה, כי בתחילת המו"מ ננקב שיעור תמלוגים של 35% מכל מכשיר שיימכר מעבר למכירות של 1.5 מיליון דולר מהמוצר (מתחת לרף זה לא יתקבלו תמלוגים כלל). בהודעה הנוכחית לא מסרה האם תנאים אלה נשמרו גם בשלב המו"מ הנוכחי.

לאחר מספר שנים של הפסדים ומכירות זעומות, הודיעה בי.אס. פי במאי 2012 על שינוי באסטרטגיה שלה. החברה זנחה את מאמצי השיווק העצמאי לטובת שיווקם אך ורק כרכיב בתוך מכשירים של חברות אחרות. הסכם זה מהווה בדיקת היתכנות לאסטרטגיה החדשה, אולם מהודעותיה בעבר ברור כי הסכמים אלה אינם צפויים להניב הכנסות משמעותיות בתקופה הקרובה.