גליקמן מצטרף למערך הפרסום של קוקה-קולה ישראל

משרד הפרסום יטפל בהשקת מותג התה הקר החדש של החברה, FUZE TEA

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב יכול לרשום לעצמו הישג חשוב. ל"גלובס" נודע כי המשרד מצטרף למערך הפרסום של החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה). עוד נודע כי המשרד הופקד על אחד מהמהלכים האסטרטגיים המרכזיים הצפויים בחברה בתקופה הקרובה: השקת מותג התה הקר פיוז.

בינואר 2012 הודיעה חברת קוקה-קולה העולמית כי שיתוף-הפעולה בינה לבין נסטלה (לשיווק המותג נסטי) מסתיים, וכי היא תמשיך לשווק את משקה התה הקר תחת השם FUZE TEA. המוצר, ששווק עד כה על-ידי קוקה-קולה בישראל, ימשיך להיות משווק באותו אופן בדיוק, אך תחת השם החדש.

לגליקמן-נטלר-סמסונוב יש ניסיון בתחום המשקאות, אך דווקא אצל המתחרים בטמפו. לפני כ-3 שנים קיבל המשרד את הטיפול במותג ג'אמפ, אך בהמשך הופסקה התמיכה הפרסומית בו, ודרכי הצדדים נפרדו.

אחד המפרסמים הגדולים במשק

החברה המרכזית למשקאות קלים היא אחד המפרסמים הגדולים ביותר בישראל וממוקמת באופן קבוע בדירוג 10 הגדולים. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על 69.2 מיליון דולר (במחירי מחירון). את 2011 היא סיימה עם היקף פרסום של 56.7 מיליון דולר.

החברה ידועה בקשרים ארוכי-הטווח שהיא מנהלת עם הספקים שלה ובכך שהיא איננה ממהרת לערוך שינויים במערך הפרסום והמדיה. עם זאת, בחודשים האחרונים החלו להתבצע בהדרגה שינויים, תוך שהחברה מחזקת באופן משמעותי שניים ממשרדי הפרסום שלה: באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA.

מערך הפרסום של החברה מורכב בשלב זה ממספר גדול יחסית של משרדים: משרד הפרסום דחף, המטפל במותגים קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה וקולה זירו; יהושע TBWA, המטפל בכל המותגים של טרה, לרבות במותג מולר, וקיבל בסבב האחרון גם את המותג נביעות; גלר-נסיס, המטפל במותגים פאנטה וספרייט, זאת לאחר שאיבד בסבב ההחלפות האחרון את קרלסברג; שלמור-אבנון-עמיחי, המטפל בנסטי וקינלי סודה; ובאומן-בר-ריבנאי, המצטרף החדש יחסית, המטפל בפריגת ובקרלסברג.

בגליקמן-נטלר-סמסונוב ובחברה המרכזית למשקאות קלים סירבו להתייחס לדברים.

תקציב הפרסום
 תקציב הפרסום