לאומי פרטנרס בשת"פ בתחום הבנקאות עם Banca IMI

Banca IMI היא זרוע הבנקאות להשקעות של Intesa Sanpaolo, קבוצת הבנקאות הגדולה באיטליה

לאומי פרטנרס, זרוע הבנקאות להשקעות של קבוצת לאומי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם BANCA IMI, מבנקי ההשקעות המובילים באיטליה, המהווה את זרוע הבנקאות להשקעות שלIntesa SanPaolo , קבוצת הבנקאות הגדולה באיטליה.

במסגרת שיתוף הפעולה, לאומי פרטנרס בשיתוף הבנק האיטלקי, יספקו שירותי ייעוץ בעסקאות מיזוגים ורכישות, לחברות ישראליות בכל הקשור לשוק האיטלקי ולחברות איטלקיות ובכל הקשור לעסקאות הנוגעות לישראל. בלאומי פרטנרס זיהו את הביקוש העולה בתחום בקרב חברות בינוניות עד גדולות (MIDDLE MARKET), שמחפשות אלטרנטיבות להתפתחות בשווקים בינלאומיים ויזמו את שיתוף הפעולה עם הבנק האיטלקי על מנת להרחיב את סל השירותים לחברות בתחום זה.

עודד טל, מנהל תחום המיזוגים ורכישות בלאומי פרטנרס אמר היום: "כחלק מפיתוח תחום המיזוגים והרכישות של לאומי פרטנרס, אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה עם בנקי השקעות בינלאומיים שאינם פועלים בישראל, על מנת לסייע לחברות ישראליות ובין לאומיות לבצע עסקאות בארץ ובחו"ל".

ירון בלוך, מנכ"ל לאומי פרטנרס, הוסיף: "שיתוף פעולה זה מקנה ללאומי פרטנרס יתרון יחסי מובהק בתוך מכלול האפשרויות שאנו מציעים ללקוחותינו, בישראל ובחו"ל, ונעשה בהתאם לתוכנית האסטרטגית של לאומי פרטנרס לפתוח אפשרויות רבות יותר בפני לקוחותיה, הן בארץ והן בחו"ל."

קבוצת Intesa SanPaolo , היא מובילת שוק בתחומי פעילותה העיקריים ומנהלת למעלה מכ- 5,600 סניפים ומעל לכ-11 מיליון לקוחות. Banca IMI, מבנקי ההשקעות המובילים באיטליה, היא חברת בת בבעלות מלאה של Intesa SanPaolo ומהווה את זרוע הבנקאות להשקעות של הקבוצה. החברה מתמחה בהובלת הנפקות חוב והון וייעוץ למיזוגים ורכישות, פועלת בשוק ההון באמצעות ברוקרג', מתמחה בעשיית שוק ומוצרים מובנים, ובמימון מורכב לטובת מיזוגים ורכישות, פרויקטים, ונדל"ן. ל-Banca IMI סניפים במילנו, רומא ולונדון, ונציגויות באתונה ובניו-יורק.