הצלחה לקשת: 9 מועמדויות ל"הומלנד" בטקס פרסי האמי

הגירסה האמריקאית של "חטופים" מועמדת לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר ופרס הבימוי של סדרת דרמה

הצלחה אדירה לקשת: סדרת הדרמה "הומלנד" קיבלה 9 מועמדויות בטקס פרסי האמי, כולל בקטגוריות הנחשבות ביותר: סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר ופרס הבימוי של סדרת דרמה.

כמו כן, גידי רף, יוצר במאי ותסריטאי "חטופים", מועמד בקטגוריית פרס התסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה, יחד עם צוות הכתיבה של "הומלנד", הווארד גורדון ואלכס גנזה.

"כאן בקשת, המולדת של 'הומלנד', אנו שמחים מאד ומודים מאד לכל מי שיצר את 'חטופים' כאן, ובראשם גידי רף, וכן לאולפני FOX ורשת Showtime, שותפינו בארה"ב", אמר היום (ה') אבי ניר, מנכ"ל קשת.

הגירסה האמריקאית של "חטופים" ממשיכה לקצור פירות ולעשות כבוד לזכיינית ערוץ 2 קשת. לאחר שכבר זכתה בפרס גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר וכן בפרס לתסריט לסדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר בטקס איגוד התסריטאים האמריקאי, פרס אדגר אלן פו לתסריט לסדרת המתח הטובה ביותר ופרס פיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה, זוכה עכשיו הסדרה גם למועמדויות רבות בטקס האמי ה-64, שיתקיים ב-23 בספטמבר.

כמו כן, "הומלנד" מועמדת גם ב-4 קטגוריות שונות בטקס איגוד המבקרים האמריקאי היוקרתי שיתקיים ב-28 ביולי.

"הומלנד" הושקה בארה"ב באוקטובר האחרון ברשת הכבלים Showtime. בימים אלה מצטלמת העונה השנייה של הסדרה, כאשר הצילומים התקיימו בין היתר גם בישראל.

קשת, יחד עם גידי רף - יוצר, תסריטאי ובימאי הסדרה, מכרו את "חטופים" לאולפני FOX בתחילת 2011. במקביל לכתיבת העונה השנייה בארץ, היה רף שותף לכתיבת הגירסה האמריקאית יחד עם הווארד גורדון ואלכס גנזה, מפיקי הסדרה "24".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, ורן תלם, סמנכ"ל התוכניות בקשת, הם המפיקים האחראיים (executive producers) של הסדרה, לצד רף, גנזה וגורדון.