המלצות קנייה לפוטומדקס: מחיר יעד המשקף פרמיה של 70%

לקראת פרסום דוחותיה באוגוסט מקבלת היום פוטומדקס הישראלית שלוש המלצות קנייה ■ מקסים גרופ: "פוטומדקס תציג את הצמיחה הגבוהה ביחס לחברות ציבוריות בשוק האסתטיקה"

חברת התרופות הישראלית פוטומדקס , הנסחרת גם בוול סטריט, מקבלת היום (א') המלצות "קנייה" לפני פרסום דוחותיה לרבעון השני בחודש הבא.

מקסים גרופ מעניק לחברה המלצת קנייה עם מחיר יעד של 19 דולר, פרמיה של כ-46% על מחיר הנעילה האחרון בוול סטריט. בבית ההשקעות צופים דוח חיובי עם הכנסות של כ-54.1 מיליון דולר ורווח של 28 סנט למניה.

"פוטומדקס תציג את הצמיחה הגבוהה ביחס לחברות ציבוריות בשוק האסתטיקה: 59.9% ביחס לתקופה המקבילה", מעריכים במקסים גרופ. "פוטומדקס הודיעה החודש כי חתמה על הסכם פשרה עם חברת TRIA Beauty, לביטול תביעות הדדי. ההשפעה תהיה חסכון של כ-1.7 מיליון דולר לרבעון, החל מהרבעון השלישי 2012. החברה דיווחה החודש על שבירת שיא מכירות בערוץ הקניות האמריקני, שמכרה 41 אלף מכשירי הסרת שיער לשוק הביתי בשם no!no! hair, במחיר של 249.5 דולר, תוך 24 שעות".

קונקורד ממליצים על מחיר יעד גבוה אף יותר של 22 דולר למניה - פרמיה של כ-70%. צפי ההכנסות של קנקורד עבור פוטומדקס לרבעון השני: כ-53.4 מיליון דולר, עם רווח של 26 סנט למניה.

גם בנק איגוד מעניק למניית החברה מחיר יעד של 76 שקלים (19 דולר), לאור צפי לצמיחה של 49% בהכנסות ל-2012 לעומת 2011. בבנק מציינים כי "פוטומדקס מתמחה במכירות ולה יכולות שיווקיות וידע רב במכירות ישירות לצרכן, שהובילו לשיעור צמיחה גבוה במיוחד של 119% ב-3 השנים האחרונות, ולשיעור רווח גולמי של 80%". זאת לאחר המלצה שקיבלה המניה בסוף השבוע האחרון על ידי הבנק.