סמסונג גלקסי טאב 2 - לא מתחרה באייפד

הטאבלט גלקסי טאב 2 מאכזב גם מבחינת ביצועי החומרה וגם מבחינת מערכת ההפעלה, שלא נותנת אפילו חצי אלטרנטיבה לאייפד ■ העיצוב אפור וקצת מדכא, וישנם גמגומים בניווט ובממשק

סמסונג היא אחת היצרניות הבודדות שמצליחה להתחרות בפופולריות של האייפד מבית אפל, אך בגלקסי טאב 2 אין בשורות גדולות. הוא מתאפיין בעיצוב אפור וקצת מדכא, ובמשקל נמוך יחסית של 588 גרם. עוביו 9.7 מ"מ.

ממשק: ממשק Touch Wiz 4 של סמסונג, שעוטף את אנדרואיד 4.0.3 (אייס קרים סנדוויץ'), מציע שימושים שאי אפשר למצוא בטאבלטים מתחרים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל. סמסונג הוסיפה סרגל אפליקציות שממנו אפשר להפעיל יישומים של סמסונג או של אנדרואיד, כמו לוח שנה, נגן המוזיקה או מנהל המשימות. הרעיון יעיל, אבל מגיב באיטיות. לחובבי סרטוני וידאו מהאינטרנט, הטאב קורא קבצי DiVX ללא שום תוספות.

חומרה ומסך: המסך מגיע בגודל 10.1 אינץ' ומספק תוצאות לא מאכזבות, כאשר הוא אמור להיות עמיד לשריטות קלות באמצעות טכנולוגיית גורילה גלאס של חברת קורנינג. יש התקן GPS, מודם סלולרי (בגרסה שבדקנו), תקשורת בלוטות' וזיכרון פנימי של 16 ג'יגה עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס. הבעיות מתחילות בביצועים: המעבד כפול הליבה המגיע במהירות 1 ג'יגה הרץ לא מצליח לסחוב את המכשיר והמון פעמים הוא סובל מאיטיות וגמגומים בניווט ובממשק.

מצלמה: מצלמת הסטילס לא הפתיעה לטובה, כאשר היא מגיעה עם חיישן 3 מגה פיקסל ללא פלאש. צילום הווידיאו בתקן 720p לא עושה עבודה טובה.

בשורה התחתונה: הגלקסי טאב 2 מאכזב גם מבחינת ביצועי החומרה וגם מבחינת מערכת ההפעלה, שלא נותנת אפילו חצי אלטרנטיבה לאייפד.

מחיר: 3,240 שקל בפלאפון (או 90 שקל ב-36 תשלומים). 2,300 שקל ללא מודם סלולרי ברשתות האלקטרוניקה.

ציון: 6.5.