אתם הולכים ברחוב ורואים אנשים עם הסמארטפון שלהם, יושבים במסעדה כשהסועדים האחרים שקועים במסך בדרך לעוד שיא באנגרי בירדס או אפילו כאלה שנוסעים באוטובוס ומתכתבים כל היום עם חברים ב-Whatsapp. זה נראה כאילו הישראלים משתמשים כל היום באפליקציות. מסתבר שמה שנראה כמו תופעה, זוכה היום לאישור סטטיסטי.
מחקר חדש של חברת הפרסום והשיווק הסלולרי Velti מראה כי הישראלים הם אלופי העולם בזמן השימוש באפליקציות עם 80 דקות מדי יום.
מתחת לישראל נמצאות ברשימה שבדיה עם ממוצע של 76 דקות ביום, סינגפור עם 75 דקות, דנמרק עם 72 דקות ונורבגיה עם 55 דקות. ארה"ב נמצאת רק במקום השמיני עם 38 דקות ביום - פחות מחצי ממשך הזמן שהישראלים מבלים עם האפליקציות שלהם מדי יום.
הבדיקה נערכה על-ידי חברת-הבת של Velti, חברת Mobolix Global, במהלך חודש יוני האחרון.
מעורבות גבוהה
ההובלה של ישראל בתחום היא לא רק פרט סטטיסטי נחמד על הזמן שמבלים הישראלים מול האפליקציות, אלא גם מהווה אינדיקציה לחדירת הסמארטפונים לישראל וכן על המעורבות הגבוהה (Engagment) שיש לישראלים עם האפליקציות השונות.
עוד עולה מהמחקר כי מכשירי אפל עדיין מהווים את רוב החשיפות במכשירי הסמארטפונים עם 62%, לעומת אנדרואיד עם 38%.
יתרה מזאת, הדוח מצביע כי על אף הפופולריות של מכשירי סמסונג גלקסי, הם עדיין מהווים פחות מ-5% מהחשיפות בסמארטפונים, כשהאייפון במקום הראשון עם 31%, אחר-כך אייפוד טאץ' עם 22%, ובמקום השלישי האייפד עם 9%.
עוד עולה מהמחקר כי תחום האפליקציות עם העלות הגבוהה ביותר על כל אלף חשיפות של מודעה (eCPM) הוא תחום אפליקציות מזג-אוויר, עם עלות של דולר אחד. אחר-כך נמצא תחום החינוך (91 סנט), המשחקים (90 סנט) והספורט (76 סנט).
שני התחומים האחרונים רשמו את הקפיצה הגבוהה ביותר לעומת חודש מאי, עם עלייה של 23% ו-20% בהתאמה. עוד תחומים מובילים הם הניווט והלייף סטייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.