תערוכות הבוגרים: מיצגי אמנות וצילום

24 בוגרי אמנות במוסררה מציגים אמנות רב-תחומית כולל מוזיקה חדשה ופוטותרפיה ■ בוגרי קורס צילום של ביה"ס מנשר לאמנות מציגים בגלריה בינט

24 בוגרים מציגים בתערוכת הגמר של בית הספר מוסררה לאמנות, צילום, אנימציה ומוזיקה חדשה. התערוכה משקפת הלכי רוח, שאלות אישיות וחברתיות, שהן חלק מהאג'נדה של בית הספר. לצד תערוכת האמנות הרב-תחומית מוצגת גם תערוכה של בוגרי המסלול לפוטותראפיה - מחלקה חלוצית מסוגה בארץ, העוסקת בטיפול דרך הצילום. בוגרי המחלקה מציגים עבודות רגשיות וחווייתיות, מתוך התהליכים הלימודיים.

מיכל הררי עוסקת במחשבות טורדניות-כפייתיות שניזונות מן העולם: כתבות בחדשות, סיפור של חברה, סטטוס אקראי בפייסבוק - כולם הופכים לחומר גלם מחשבתי שאינו מרפה. סיוון אוזן חוקרת חפצים הנשארים אחרי מותנו ומנסה להחיות אותם ולהציגם כחלק מסיפור. יעל דנינו מתעדת את סביבתה ומעלה שאלות על גבולות, רווקות ומקום האישה בחברה הדתית לאומית.

א'-ה' 10:00-22:00. נעילה: 26.7. בי"ס מוסררה, רח' הע"ח 9, וכן שלוחת ביה"ס במתנ"ס מורשה, שבטי ישראל 22, שכונת מוסררה, ירושלים

"כל דבר אפשרי"

בגלריה בינט מתארחת תערוכת הגמר של בוגרי "צילום יוצר" קורס בהנחיית עידו ערן שגן אצר את התערוכה. תשעה בוגרים ניגשים לתחום הצילום מתוך ניסיון לבחון את גבולות המדיום והפוטנציאל שלו.

בעלי הגלריה, גבי בינט, כותב: "המצלמה היא עבור חלקם כלי אישי לביטוי עצמי, להגשמת משאלות או למילוי פנטזיות. אחרים, מפנים בעזרתה מבט ביקורתי לתופעות חברתיות והתנהגויות אנושיות עכשוויות".

ליאת כהן מציגה בסדרה שושלת צילום פורמליסטי וסרקסטי. עציון הדסי משתמש במצלמה ככלי ביקורתי. הוא מסתער על תרבות הצריכה והערצת הכוח הכלכלי עם צילום נשים בעזריאלי שמתכתב עם צילום הצנחנים בכותל של דוד רובינגר.

ב'-ה' 10:00-18:00, ו' 10:00-13:00. עד 31.7. גלריה בינט, פרישמן 15, תל-אביב