בעקבות גל העזיבות: מילאן מוכנה להחזיר את הכסף לרוכשי המנויים

האוהדים פתחו במחאה ואף הגישו תביעה ייצוגית נגד המועדון בעקבות מכירות השחקנים; הנהלת הקבוצה הודיעה: פיצוי כספי מלא לאוהד שיירצה להחזיר את המנוי

בצעד יוצא דופן, הודיעה קבוצת הפאר האיטלקית מילאן כי היא מוכנה להחזיר את הכסף לאוהדים שלה שכבר רכשו מנויים לעונת המשחקים הקרובה (2012/13).

אוהדי מילאן זועמים בימים האחרונים על ראשי המועדון, לאחר ששני הכוכבים זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה נמכרו לפריז סן-ז'רמן בתמורה לכ-65 מיליון אירו. מספר אוהדים לקחו את העניין צעד אחד קדימה, ואף הגישו תביעה ייצוגית נגד הקבוצה בגין פרסום שקרי. לטענתם, הם קנו מנויים בהסתמך על הידיעה שהשחקנים הטובים ביותר של "הרוסונרי" ימשיכו ללבוש את מדי המועדון העונה.

בהנהלת מילאן מיהרו להגיב להתפתחויות. סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני, פרסם הודעה רשמית בה הוא הבהיר כי רוכשי המנויים יוכלו להחזיר את המנוי ובתמורה לקבל את הכסף ששולם בחזרה. בנוסף, הבהירו במילאן כי להחלטה הזאת אין קשר לתביעה ייצוגית שהוגשה, ואף קראו לה "חסרת בסיס".

מלבד איברהימוביץ' וסילבה, שחקנים בולטים נוספים שעזבו הקיץ את מילאנו הם אלסנדרו נסטה (עבר למונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS האמריקנית), גנארו גאטוסו (עבר לסיון השווייצרית), קלרנס סיידורף (בוטאפוגו, ברזיל), מארק ואן בומל (איינדהובן, הולנד).