השיחה: נאוה ברק וחגי שלום מעלים זכרונות

חמי פרס, גיל שויד ומאיר ברנד פוגשים סטודנטים ■ עוזי לנדאו חוגג יום הולדת למנכ"ל נתג"ז ■ וגם: שירה מרגלית מצלמת דולפינים

החברות שנמשכת מזה 40 שנים בין נאוה ברק וחגי שלום סימנה אתמול (ג') עוד נקודת ציון. במסגרת מבצע שערכה רשת טיב טעם לגיוס תרומות לטובת בני נוער במצב סיכון, נפגשו בסניף הדגל של הרשת, ברמת-החייל בתל-אביב, נשיאת עמותת עלם, ברק, עם בעלי הרשת - שלום. האירוע נערך בנוכחות יוסי שליו סמנכ"ל הסחר של טיב טעם, רוני גרין מנהל השיווק של הרשת ובכירי עלם. ברק וחגי העלו חוויות משותפות וסיפרו לנוכחים על החברות ארוכת השנים ביניהם שהחלה בשנת 1974 כאשר בעלה לשעבר של נאוה, אהוד ברק, שימש כמח"ט בגזרת סיני ושלום היה קצין החימוש האוגדתי. בשנת 1999 התנדב שלום לעמוד בראש מטה הבחירות של אהוד ברק. במסגרת המפגש אתמול העניקה ברק העניקה לשלום תעודת הוקרה על תרומתו רבת השנים לטובת עמותת עלם.

פרס, שויד וברנד מגלים ציונות עסקית

סטודנטים מצטיינים מארה"ב ומקנדה המשתתפים ב-Birthright Israel Excel, תכנית המנהיגות העסקית הצעירה של תגלית במסגרתה הם מתמחים בחברות המובילות במשק הישראלי, קיימו לפני ימים אחדים מפגש מעניין במיוחד עם בכירים במשק.

חמי פרס, נואם בפני משתתפי תוכנית המנהיגות העסקית הצעירה של תגלית / צילום: אילן שרון
 חמי פרס, נואם בפני משתתפי תוכנית המנהיגות העסקית הצעירה של תגלית / צילום: אילן שרון

חמי פרס

בין אלו שפינו את הלו"ז להיפגש עם הסטודנטים: מאיר ברנד מנכ"ל גוגל ישראל, יוון ודרום אפריקה, פרופ' אוריאל רייכמן מייסד המרכז הבינתחומי הרצליה, חמי פרס מייסד ושותף בפיטנגו ונשיא מרכז פרס לשלום, גיל שויד מייסד ויו"ר צ'ק פוינט, יוסי אקרמן מנכ"ל אלביט מערכות, נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר ועוד.

עוזי לנדאו מפתיע בעוגת יום הולדת

משרד האנרגיה והמים בשיתוף עם חברת נתג"ז, ערכו אתמול סיור באונייה האיטלקית סמינול שבה מתבצעות עבודות ההקמה של המצוף הימי לקליטת הגז הטבעי. על גבי הסיפון התקיים טקס לציון פתיחת עבודות ההקמה של המתקן, שצפויות להסתיים עד אמצע נובמבר 2012. שר האנרגיה והמים ד"ר עוזי לנדאו הפתיע את שמואל תורג'מן מנכ"ל נתג"ז לכבוד יום הולדתו בעוגה.

שמואל תורג'מן, עוזי לנדאו, יום הולדת לשמואל תורג'מן / צילום: עמיחי זלוטניק
 שמואל תורג'מן, עוזי לנדאו, יום הולדת לשמואל תורג'מן / צילום: עמיחי זלוטניק

שמואל תורג'מן ועוזי לנדאו

כמו כן, חולקו למשתתפים, עם עלייתם לסיפון, כדורי טראוומין שנועדו להקל על בחילות. עוד נכחו: יו"ר נתג"ז רון חיימובסקי, רמ"ט שר האנרגיה והמים סמדר בת אדם, יו"רית רשות החשמל אורית פרקש הכהן ומנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן.

מצייצים

Shiralmargalit הצליחה לצלם באמצע הפלגה לכיוון דוברובניק 2 דולפינים מקסימים