סקר הפרסומות: טורנדו שוב הכי אהובה; פלאפון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: טורנדו מובילות את דירוג האהובות ב-9 מ-11 השבועות האחרונים

הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ממשיכה השבוע להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%, עם עוצמת אהדה הגבוהה ב-10% מהממוצע.

הדירוג הגבוה של הפרסומת נמשך כמה יותר מחודשיים, כאשר שתי הפרסומות של טורנדו דורגו בראש טבלת האהובות ב-9 מתוך 11 השבועות האחרונים.

על אף רצף ההובלות המרשים של טורנדו, ההובלה הבולטת ביותר בשנתיים האחרונות שייכת דווקא לבנק הבינלאומי, כשממארס 2011 שתי פרסומות של הבנק, בכיכובו של אסי כהן, הובילו את טבלת האהובות במשך 15 שבועות ברצף.

הפרסומת של פלאפון, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת נראים את שני ילדים רצים אחרי בלוני שבלולים בצורת הספרה 9. הסרטון מקדם מבצע של החברה לחבילה ללא הגבלה ב-99 שקל.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-20% לעומת הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.1%.

דנונה הכי מושקעת

חברת שטראוס מובילה השבוע את דירוג הפרסומות המושקעות באמצעות המותג דנונה. הפרסומת לדנונה BIO עלתה לאוויר באמצעות y&r ישראל, וסך ההשקעה בה עומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ומספרן עומד על 413 (בהשוואה ל-459 בשבוע שעבר).

במקביל, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד אף הוא לעומת השבוע שעבר, ועומד על כ-39.3 מיליון דולר (בהשוואה ל-43.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות