האם jetFly תיירות לקראת רכישה על ידי גוליבר או דיזנהויז?

jetFly תיירות היא חברה העוסקת בקידום אתרים באינטרנט ■ גורמים בענף התיירות טוענים כי סוכנויות הנסיעות "גוליבר" ו"דיזנהויז" התעניינו ברכישה אפשרית

jetFly תיירות על המדף? גורמים בענף התיירות טוענים כי סוכנויות הנסיעות "גוליבר" ו"דיזנהויז" התעניינו ברכישה אפשרית. אורי אלון, מנכ"ל "גוליבר": "התקיימה פגישת היכרות ראשונה עם סמנכ"לית השיווק של "גוליבר" שלא הבשילה לכלום. מגיעים אלינו הרבה מאוד חבר'ה צעירים שפיתחו אפליקציה כזו או אחרת. אנחנו שומעים את כולם"; איל סלוק, מנכ"ל "דיזנהויז": "אני אפילו לא מכיר את הגוף הזה". מבדיקת "גלובס" עולה שעניין jetFly תיירות לא הובא לדיון בדירקטוריון אי.די.בי תיירות, המחזיקה בדיזנהויז.

jetFly תיירות היא חברה העוסקת בקידום אתרים באינטרנט. באפריל השנה חתמה על שיתוף פעולה עם סוכנות הנסיעות וואלה טורס במסגרתו jetFly תיירות תקדם כ-40 אתרי תיירות בעלי תכנים תיירותיים - טיסות, בתי מלון טיולים מאורגנים וחבילות נופש - של וואלה טורס. "אנחנו יודעים לתת תיירות והם לתת קידום ברשת", אמר אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלה טורס.

אטיאס שלא שמע על מכירה אפשרית אמר ל"גלובס": "שיתוף הפעולה של עם jetFly תיירות צעיר מאוד, ולכן עניין המכירה לא נשמע לי הגיוני. וגם אם כן, יש לנו סעיף בחוזה ההתקשרות שלנו איתם, שאם הם יוצאים למכירה אנחנו זכאים להשוות כל הצעת מחיר, לכן אני לא מוטרד".

ב- jetFly תיירות סירבו להגיב.