מקווני קנייה: חנויות הפופ-אפ הן חלק מחוויית השופינג

הבוטיק המקוון "בל אנד סו" פותח חנות פופ-אפ אירעית, לרגל מכירת סוף העונה של האתר ■ המטרה היא לאפשר ללקוחות החוששים מרכישות וירטואליות להתרשם ממלאי החנות מקרוב

באופן אירוני, הפך לאחרונה קונספט הפופ-אפ, על טבעו האירעי, לחלק קבוע ובלתי נפרד מחוויית הקניות בתל-אביב. החל מהיום, למשך שבוע ימים בלבד, יוכלו ליהנות מהז'אנר גם לקוחות הבוטיק המקוון "בל אנד סו", עם פתיחתה של חנות הפופ-אפ האירעית, לרגל מכירת סוף העונה של האתר והשקת קולקציית הסתיו. מעבר למחירי הסייל האטרקטיביים (עד 50% הנחה), המטרה היא לאפשר ללקוחות החוששים מרכישות וירטואליות להתרשם ממלאי החנות מקרוב. "המפגש הזה בין דו-ממד לתלת-ממד, בין הממשי לווירטואלי, הוא מפגש שמעסיק את אתרי האינטרנט המובילים בעולם", אומרת ענבל בוסיבא, מבעלי האתר. "כבר יש לא מעט אתרי אופנה ישראלים ברשת, אבל אנחנו הראשונים שמפלרטטים גם עם העולם שמחוץ למחשב. בחו"ל, חנויות מקוונות כמו נט א-פורטה, אסוס ואי-ביי, כבר פתחו חנויות ממשיות שמשחקות על קו התפר המעניין הזה. זה גם שלב התפתחותי נוסף בתרבות צרכנות האופנה המקוונת בישראל".

טבילה וירטואלית

בגזרת בתי האופנה הבינלאומיים יככבו שמותיהם של כ-30 מעצבים ומותגי ייבוא כמו איוונה הלסינקי, שארלוט רונסון, צ'יפ מאנדיי וג'פרי קמפבל - לצד בתי אופנה מקומיים - ולא פחות מוצלחים - כמו נוריתמי ואווה מנדלבאום. ההיצע האופנתי המגוון, יימכר בחלל שיעוצב בהשראת קרטוני המשלוח של האתר, הנשלחים לכל קצוות הארץ. בנוסף, יוצבו גם מסכי מחשב שישמשו את הלקוחות המורגלות בקנייה באינטרנט לרכישת המוצרים, ולסירוגין יהוו טבילת אש וירטואלית עבור אלה שטרם התנסו בחוויית השופינג אונליין.

30.7-4.8, דיזנגוף סנטר (קומה 2, מתחת לקולנוע לב)