לקראת דוחות טבע: אקסלנס מעניקים מחיר יעד של 45 דולר

באקסלנס צופים היום רבעון שני סולידי לטבע תוך המלצת "תשואת שוק" ■ צופים לטבע הכנסות של 960 מיליון דולר מהקופקסון ■ "להנהלה החדשה יש 2-3 שנים לחולל מפנה במצב"

באקסלנס צופים היום (ג') רבעון שני סולידי לטבע תוך המלצת "תשואת שוק" על המניה עם מחיר יעד של 45 דולר. זאת, לקראת הדוחות הכספיים שתפרסם החברה ביום חמישי.

בבית ההשקעות צופים רבעון סולידי בתחום הגנרי עקב השקות בלעדיות משני הרבעונים האחרונים - לקספרו, זיפרקסה וליפיטור. עוד צופים לטבע הכנסות של 960 מיליון דולר מהקופקסון, לאחר שבית המשפט האמריקני הכריע לטובת טבע במשפט הפטנטים עם מיילן. "לפחות מבחינת הכנסות, שנת 2012 תהיה שנה מעולה נוספת לקופקסון", מציין גלעד אלפר מאקסלנס.

"הרבעון השני של טבע יהנה מכל המנועים המסורתיים של החברה", מעריכים בסקירה, "קופקסון, השוק הגרנרי (למרות ההאטה באירופה), ורכישות (ספלון). אולם המצב האמיתי של החברה אינו שפיר".

"להנהלה החדשה יש 2-3 שנים לחולל מפנה במצב, לפני שתזרים המזומנים שלה יתחיל להדלדל עם הדעיכה הבלתי נמנעת במכירות הקופקסון בשנים הבאות ולפני תום זרם פקיעות הפטנט של התרופות האתיות - נקודת זמן בה המשאבים העומדים לרשות החברה יהפכו מוגבלים בהרבה".