קסטרו משיקה קולקציית הלבשה תחתונה: עד 150 שקל

קסטרו מנסה לתת מענה לרשתות הבינלאומיות, עם מגוון רחב ומחירים לא גבוהים

בעוד שמחירי ההלבשה התחתונה בחנויות המתמחות גבוהים מאוד, הולכת ומתהווה בשנים האחרונות אלטרנטיבה דווקא ברשתות האופנה. דחיפה למגמה הזאת נתנו רשתות האופנה הבינלאומיות שנכנסו לארץ בשנתיים האחרונות, כמו H&M, שם נמכרות חזיות, למשל, בכמה עשרות שקלים - לעומת מאות שקלים בחנויות כמו אינטימה או אפרודיטה.

גם קסטרו מזהה את הנישה הזאת כנישה אטרקטיבית ללקוחות, וכנראה גם אטרקטיבית לרשת עצמה. תחתונים וחזיות פשוטות אמנם נמכרו שם כבר בחודשים האחרונים, אך היום (ג') היא משיקה קולקציית לנז'רי רחבה ועשירה הרבה יותר, בטווח רחב של מידות, דוגמאות ושילובים, כשהמחירים נעים בין 80 ל-150 שקל לחזיות, ובין 20 ל-50 שקל לתחתונים.

כאמור, לא רק בקסטרו זיהו את הפוטנציאל הטמון במאגר לקוחות חובב אופנה שמגיע לחנויות. גם ברנואר, למשל, נמכרים תחתונים במחיר נוח של כ-40 שקל למארז של שלישייה.

אלא שבקסטרו החליטו לקחת את הנישה הזאת צעד קדימה ולהציע מגוון הרבה יותר רחב מכפי שמקובל אצל המתחרות. הקולקציה כוללת 24 דגמים המעוצבים כסט של תחתונים וחזייה במגוון גזרות (פוש-אפ, סטרפלס, ספורט, ללא ריפוד ועוד). הגוונים והדוגמאות מותאמים לקווי האופנה של הרשת, וטווח המידות רחב.

את ההשקה, שעלותה נאמדת במיליון שקל, ילווה קמפיין דיגיטל בכיכובן של גל גדות ולירז דרור. את הקולקציה ניתן יהיה למצוא ברוב חנויות הרשת אך לא בכולן, בשל מגבלות מקום.

קסטרו קידס בדרך?

שיווק של מוצרים משלימים לביגוד - בין אם מדובר בתיקים, בין אם בלקים ובין אם בהלבשה תחתונה - הם כמעט צעד מתבקש עבור רשת אופנה חפצת-חיים באווירה התחרותית הקיימת היום בענף. למעשה, הרשת חייבת להמשיך לחפש מנועי צמיחה, כאשר אחד המהלכים המתבקשים הוא פתיחה של תת-רשת לילדים, כשם שיש לפוקס, להוניגמן, לגולף ולרשתות אחרות.

אז מתי נראה כאן קסטרו קידס? כשנשאל על כך גבי רוטר, מנכ"ל משותף ברשת, הוא לא הכחיש שיש כוונה כזאת, אך סירב למסור פרטים. ומה באשר למהלך מתבקש של מכירות באינטרנט? גם כאן, רוטר אינו מנדב פרטים אך לא דוחה על הסף.

יש להניח כי הרשת תשפר את האתר שלה ותאפשר הזמנה מקוונת - כפי שמאפשרות למעשה רשתות אופנה בכל העולם.