נושי דודי אפל מכרו מגרש בצפון ת"א ב-3.2 מ' ש'

בנק אגוד הגיש לפני מספר חודשים בקשה להוצל"פ לסילוק חוב בסך 2.8 מיליון שקל שטרם שולם במסגרת משכון הקרקע תמורת חובו של אפל האב; לאחרונה מימש את המגרש

נושי דודי אפל מכרו נכס של בנו: זוג קנה מכינוס נכסים את המגרש בשכונת תל ברוך היוקרתית בצפון תל אביב ב-3.2 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

כפי שנחשף ב"גלובס" לפני חצי שנה, בנק אגוד ביקש לממש מגרש בבעלות בנו וכלתו של איש העסקים דודי אפל, ששועבד לצורך הבטחת אשראי שקיבל אפל האב. הבנק הגיש בקשה להוצל"פ לסילוק חוב בסך 2.8 מיליון שקל שטרם שולם במסגרת משכון הקרקע תמורת חובו של אפל האב.

בהתמחרות שערכו לאחרונה כונסי הנכסים מטעם הבנק, עוה"ד דורית לוי טילר וליאור הר-צבי ממשרד לוי טילר ושות', זכה זוג ששילם על המגרש 3.2 מיליון שקל, כאמור, והבנק מימש את המגרש. על המגרש, בשטח כחצי דונם, היה בית ישן שנהרס. כיום נמכרים בשכונת תל ברוך מגרשים בשטח דומה ב-4-5 מיליון שקל.

כזכור, על אפל האב נגזרו 3.5 שנות מאסר וקנס בגין הרשעתו במתן שוחד לאישי ציבור כדי שיקדמו את פרויקטי הנדל"ן שלו. לאחרונה, מכר כונס הנכסים מטעם הנושה בנק מזרחי-טפחות את חברת מגדלי הזוהר, שהייתה בשליטת עו"ד דרור חטר-ישי ודודי אפל.

נציגה מטעם משפחת אפל סירבה להגיב.