ביזנס או פלז'ר: איך להתאים תיק לכל יעד?

צפו במבחר תיקים - כמה יעלה לנו התענוג?

בין אם אתם מתכננים חופשה באירופה ובין אם חופשה על יאכטה - תיק נסיעות תצטרכו לקחת. הגרסאות המעוצבות והעכשוויות, כמו גם המגוון העשיר והמרענן, מאפשרים לתיקי הנסיעות להתמזג היטב עם סגנון היעד שבחרתם לחופשה או לנסיעת עסקים. תיקים גדולים עשויים בד כותנה, מסוגננים - אך פחות רשמיים - יתאימו לחופשה אורבנית בקצב קליל יותר. שילובים של גוני חול וחאקי יתמזגו היטב עם תחושת החופש, וישדרו מראה של שחרור, של נוחות ושל קלילות. תיקים קשיחים מבד, בסגנון האובר-סייז המוגזם, בגזרות פשוטות ונקיות ובצבעוניות סולידית, ישדרו מראה ספורטיבי יוקרתי. הם יתאימו לאנשי חוג הסילון שיכולים להרשות לעצמם חופשת שיט מפנקת וישתלבו מצוין באווירת ההפלגה. לעומת זאת, תיקי עור גדולים, רשמיים, כהים ומוקפדים יתאימו לנסיעת עסקים פורמלית. כך או כך, מומלץ לתפוס מרחק מכל נימה מוחצנת מדי של הדפסים או צבעים, ולהסתפק בפרטים הקטנים שישדרגו את התיק - את המראה הזה מומלץ לשדרג עם פריטי לבוש נלווים תואמים, כמו חגורה ושעון.

לא רק דיילים

עבור המעדיפים לעלות למטוס עם התיק, ובוחרים במזוודות טרולי, מציעות הקולקציות החדשות טרולים קלי-משקל בעיצוב מודרני, אלגנטי ונקי, עשויים משי, כותנה ועוד ובשילוב טכנולוגיה המעניקה למזוודות רכות וגמישות. כמו כן, חלק מהטרולים מצופים בד ג'קארד שחור השומר מפני רטיבות ונזקים אחרים ומאובזרים בגלגלי אלומיניום וידיות עור.

מיוחד למטוס

קולקציית Transite של פוסיל, כשמה כן היא - קולקציה המיועדת לנסיעות ולמעברים בין ארצות. ההשראה לעיצוב סדרת הווינטג' הייחודית הזאת הייתה תיקי נסיעות לטיסות, שבהן חשיבות גדולה לכיסים עמוקים ולאחסון פרקטי. העיצוב משלב מפת דרכים ואיורים של כלי רכב ואלמנטים מעולמות הנופש. הקולקציה כוללת ארנק עור, כיסוי לדרכון וכיסים לכרטיסי אשראי, תג למזוודה ותיק למפות בעל רוכסן אחורי לשמירת ציוד נוסף

פוסיל. להשיג ברשת אייקון. טווח המחירים: 130-490 שקלים