אינראקטיב גייסה 3.5 מיליון דולר בהובלת אוורגרין

החברה. בגיוס השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה, עודד פדרבוש, ירון אדלר ומודי כידון ומשקיעים חדשים ששמותיהם לא נמסרו ■ החברה גייסה עד כה 8.5 מיליון דולר

חברת אינראקטיב, שפיתחה אפליקציה לשיפור הרווחיות של מפתחי אפליקציות מפרסום, גייסה 3.5 מיליון דולר בהובלת קרן אוורגרין, שהבילה גם את סבב הגיוס הקודם של החברה. בגיוס השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה, עודד פדרבוש, ירון אדלר ומודי כידון ומשקיעים חדשים ששמותיהם לא נמסרו. החברה גייסה עד כה 8.5 מיליון דולר.

זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב, ציין כי "אנחנו צומחים הרבה יותר מהר מבעבר, ובסכום שגויס אנחנו מקווים לתמוך בגידול שלנו וכן להקים משרדים חדשים בניו יורק, הודו וסינגפור בנוסף לאלה שכבר יש לנו בלונדון, תל אביב ועמק הסיליקון".

המוצר של אינראקטיב נועד לעזור למפתחי האפליקציות למצוא את המודל העסקי שימקסם את הרווחים שלהם מפרסומות. היא מאפשרת למפתח האפליקציה לערוך, בזמן אמת, מכרז בין מפרסמים ובין שיטות תגמול שונות, וכך לבחור את אלו שמהם ירוויח יותר עבור כל שטח פרסום. מפתחי אפליקציות הם לעיתים קרובות יחידים או חברות קטנות, ואין להם רקע בניהול של תמחור פרסום.

אינראקטיב נבחרה כאחד הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" לשנת 2011. בראיון לרגל המאורע אמר אלול: "אנחנו כמו מנהלי השקעות עבור שטח פרסום באפליקציה. אנחנו יודעים למקסם את ההכנסה של שטח הפרסום באפליקציה באמצעות בחירה של הקמפיינים הכי משתלמים. אנחנו עושים את הסליקה ואת תהליך האינטגרציה". באותה ההזדמנות סיפר אלול כי החברה כבר הגיעה לרווחיות.

אינראקטיב

■ שנת הקמה: 2005

■ תחום פעילות: ניהול הכנסות ממודעות פרסום בסלולר

■ מייסדים: זיו אלול ועופר יהודאי

■ גיוסי הון: 8.5 מיליון דולר

■ משקיעים: קרן אוורגרין, עודד פדרבוש ומודי כידון