גולן טלקום: המפעילים מונעים ניוד לקוחות עסקיים

התלוננה בפני השר כחלון כי מאות אלפי לקוחות שהצטרפו כבני משפחה לתוכניות של ארגונים גדולים, וביקשו לנייד את מספרם לגולן טלקום - נתקלו בדחייה

גולן טלקום מבקשת את התערבותו של שר התקשורת משה כחלון בעניין סירובם של חברות סלולריות לנייד לקוחות שהצטרפו לתוכניות קיימות של לקוחות עסקיים.

לדברי גולן טלקום, מדובר במאות אלפי לקוחות שהצטרפו כבני משפחה לתוכניות של החשב הכללי, התעשייה האווירית, חברת החשמל וגופים גדולים דומים, שביקשו לנייד את מספרם - ונתקלו בדחייה.

הבקשה של גולן טלקום הועלתה במסגרת הביקור שערך ביום חמישי שעבר שר התקשורת משה כחלון במשרדי החברה, במסגרתו שמע כחלון סקירות על התפתחות התחרות בשוק הסלולר ועל הבעיות שבפניהם ניצבת החברה.

על-פי הדיווח, קיימת בעיית ניידות משמעותית בקרב מאות אלפי לקוחות, מכיוון שהחברות הסלולריות חוסמות לקוחות שלכאורה אסור להן לחסום, בטענה כי אותם לקוחות (שכאמור אינם עובדי הארגון, אלא בני משפחה או טרמפיסטים שהצליחו לחדור לאותה תוכנית) הצטרפו למסלולים שאינם מאפשרים ניוד, אלא במסגרת מעבר של כל הארגון.

במהלך הביקור ביקשו ראשי גולן טלקום משר התקשורת לפעול להסדרת נושא האנטנות. לדברי החברה, קיימת בעיה מוניציפלית קשה, שכן רשויות מקומיות מסרבות להעניק היתרים לאנטנות ומתקני גישה ומערימות קשיים גדולים מאד על החברות הסלולריות.