הסטארט-אפ הישראלי uTest רוכש במיליוני דולרים את Apphance

המוצר של החברה הנרכשת מאפשר לאתר תקלות ובאגים באפליקציות סלולריות ■ חברת uTest גייסה עד היום כ-37 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית uTest, המציעה שירותי בדיקות תוכנה ואיכות באמצעות עשרות אלפי בודקים חיצוניים, רוכשת את אפליקציית בידוק החומרה Apphance של חברת Polidea במיליוני דולרים.

כחלק מהעסקה, רכשה uTest את זכויות הקניין הרוחני על האפליקציה לצד גיוס צוות המהנדסים של האפליקציה, שיסייעו להמשיך לפתח ולהרחיב אותה.

המוצר של Apphance מספק פלטפורמה אינטרנטית נוחה לשימוש, שמאפשר למפתחים לאתר באגים ותקלות ולקבל פידבק ממשתמשים. אחרי ההרשמה לאפליקציה, המפתחים יקבלו קוד אישי אשר יאפשר להם ולבודקי התוכנה לקבל אבחנה מפורטת של כל באג או תקלה.

בזכות נתונים אלו יוכלו לגלות את שורשי הבעיות השונות בקלות וכך לפתח אפליקציות באיכות גבוהה יותר. בכדי להדגים את היכולות של Apphance, תציע uTest את הפלטפורמה לשימוש חופשי עבור מפתחי אפליקציות עד לסוף שנת 2012.

חברת uTest הוקמה ב-2007 על-ידי דורון ראובני (מנכ"ל) ורועי סולומון (סמנכ"ל מוצר) ועד היום גייסה 37.5 מיליון דולר ממשקיעים שונים, בהם QuestMark Partners, Scale Venture, Longworth Venture, Egan Managed Capital ו-Mesco.

החברה מספקת שירותי בדיקות תוכנה לחברות כמו אמזון, גוגל, סוני ואחרות באמצעות יותר מ-60 אלף בודקי תוכנה מקצועיים מכ-190 מדינות.

"הרכישה היא צעד ענק מבחינת הצמיחה של uTest", אומר ראובני. "באמצעות הוספתApphance לשירותים אותם אנו מספקים, נעניק ערך מוסף ומשמעותי עבור לקוחותינו ונחזק את המיצוב שלנו כפתרון מקיף עבור מפתחי אפליקציות סלולריות בכל העולם". מנכ"ל Polidea, יעקב ליפינסקי, הוסיף כי "בעזרת דריסת הרגל העצומה של uTest בתחום, יוכלו כעת מפתחים מכל העולם לעשות שימוש בטכנולוגיה שלנו, בכדי לוודא כי האפליקציות שהם מפתחים אכן יפעלו כראוי כשיגיעו לידיו של משתמש הקצה".