ניצחון לאבנר קופל: נבחר ברוב של 76% ליו"ר איגוד הכדורסל

סיעת חמשת המרכזים של קופל תקבל 30 מושבים בהנהלת האיגוד, סיעת עוז של צביקה שרף תסתפק ב-9; קופל: "הישג גדול, אני רואה בזה אמון רב בי"

אבנר קופל מונה היום (ד') ליו"ר איגוד הכדורסל, לאחר שגבר בבחירות שנערכו על צביקה שרף. סיעת חמשת המרכזים של קופל זכתה ב-76% מההצבעות, מה שיבטיח לה 30 מושבים בהנהלה של איגוד הכדורסל. סיעת עוז של שרף, עם 24% מהקולות, תאלץ להסתפק ב-9 מושבים.

96% מנציגי 350 קבוצות כדורסל בישראל ניצלו במהלך היום את זכות ההצבעה שלהם.

"אין ספק שהבחירות היו דמוקרטיות ושקופות כמו שצריך להיות", אמר היום קופל למצלמות ערוץ הספורט לאחר ההכרזה על ניצחונו. "זה הישג גדול מבחינתי. אני רואה בזה אמון רב בי. אמרתי לסיעת עוז שמה שהיה היה ושכולנו צריכים ללכת לטובת הכדורסל עכשיו. היו דברים הזויים במערכת הבחירות הזו, זה לא צריך להיות חלק מהספורט. לצערי כולם נגררו לתוך זה, אבל מה שהיה היה. אנחנו פותחים דף חדש. 4 שנים לפנינו ואנחנו נעשה דברים טובים. אני מניח שהישיבות יהיו מסודרות. אני לא רואה בסיעת עוז מיעוט שאני צריך לדכא, להיפך".

צביקה שרף הגיב גם הוא לערוץ הספורט לתוצאות הבחירות: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה ורוצה להודות לכל מי שתמך בי", אמר. "כולם ידעו שזה לא ריאלי שאזכה אבל לא הייתי לבד. אני אתרום כל שאוכל. לא נשתוק, לא אתן שידרסו אותנו, נגיד את האמת. לפעמים צריך להרים את הקול. נילחם על האמת לטובת הכדורסל. לכלוך? אני לא מרגיש ככה. נלחמנו על אמת. נעשו פה דברים שלא יעשו ואנחנו לא נשתוק עליהם".