נאמן מנסה למצוא פתרון בפרשת "הפרוטקול המשופץ" של אלשיך

שר המשפטים, שנפגש הבוקר עם ראשי לשכת עורכי הדין ועם עו"ד רפאל ארגז, ינסה למצוא פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים בפרשה

שר המשפטים יעקב נאמן ינסה למצוא פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים בפרשת "הפרוטוקול המשופץ" של שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ורדה אלשיך. כך עולה מהפגישות שקיים הבוקר (ו') נאמן עם ראשי לשכת עורכי הדין ועם עו"ד רפאל ארגז, שאלשיך עשתה שימוש ב"פרוטוקול המשופץ" במסגרת התלונה שהגישה נגדו לוועדת האתיקה של הלשכה.

הפגישה עם ראשי הלשכה - ראש הלשכה דורון ברזילי ו-5 יושבי-הראש של המחוזות השונים בלשכה, אפרים נוה, אשר אקסלרד, יוסי חכם, דני אליגון וראיד עומרי - באה בעקבות פנייתם מלפני כשבוע בעניינה של אלשיך.

ראשי 5 המחוזות קראו לנאמן לעשות שימוש בסמכויותיו ולהורות על העמדתה לדין משמעתי של אלשיך או להביא הצעה להעבירה מכהונה לוועדה לבחירת שופטים, וזאת בניגוד לעמדתו בנושא של נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס, שהחליט להסתפק באזהרה ונזיפה לא פורמליים שיתויקו בתיקה.

קודם לפגישתו עם ראשי הלשכה, נפגש נאמן גם עם עו"ד ארגז והביע אמפתיה רבה לפגיעות שספג בפרשה זו כתוצאה מהתנהלותה של אלשיך. ארגז הביע את כאבו הרב בעקבות התלונה שהוגשה נגדו, ונאמן הבטיח כי ישקול נקיטת צעדים שיובילו לפתרון ראוי, שיהיה מקובל על כל הצדדים.

גורמים בסביבתו של עו"ד ארגז העריכו כי אחד הפתרונות האפשריים הוא שנאמן יעודד את אלשיך לכתוב מכתב התנצלות המיועד לארגז על הפגיעה המיותרת שנגרמה לו בפרשה.