השיחה: ג'ודי וסילבן שלום חוגגים יום הולדת

מי הגיעו לחגוג עם הזוג שלום? ■ מי הגיעו לחתונת בתו של יוסי בכר? ■ וגם: רמי שביט משיק רשת חדשה

יגאל ושירלי זילכה ערכו בעום שישי בערב מסיבת הפתעה לכבוד חגיגות יום ההולדת של חבריהם הטובים: השר לפיתוח אזורי והמשנה לראש הממשלה סילבן שלום ורעייתו ג'ודי. ג'ודי וסילבן נולדו שניהם בחודש אוגוסט ובהפרש של 10 ימים בין התאריכים. אל הפנטהאוז של בני הזוג זילכה, בשכונת רמת אביב החדשה, הגיעו מספר מצומצם של חברים של בני הזוג שאינם קשורים בפוליטיקה, למסיבת ריקודים. אל המסיבה הוכנסו שתי עוגות מעוטרות בדמויות מבצק סוכר של חתני יום ההולדת. חגגו: אלי ואלונה ברקת, שולה וליאון רקנאטי, עורך דינה של שרה נתניהו עו"ד יוסי כהן, יריב לרנר מבעלי חברת נטלי, אילן וורד גרינבוים, מיכל ויאיר סהר, יפית גרינברג ובני ארד שהגיעו ברגל מביתם בכיכר המדינה כיוון שהם אינם נוסעים בשבת, צביקה ונטלי בירנבוים, לאה ויורם גלובוס, דליה ומשה ממרוד, אלי פפושדו, עמוס ונוני מלכא, אריה זייף, חנה ואשר גרטלר, שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד ורעייתו סיליה.

מת'יו וסיליה גולד, יום הולדת לסילבן שלום / צילום: יוסי כהן
 מת'יו וסיליה גולד, יום הולדת לסילבן שלום / צילום: יוסי כהן

מת'יו וסיליה גולד

גולד עצמו חגג למחרת, יום שבת, את יום הולדתו ה-41. לאחר שהפיק את חגיגות 60 שנות מלוכתה של המלכה אליזבת' השנייה בישראל, ולאחר שתמו חגיגות אולימפיאדת לונדון 2012, התפנה השגריר לחגיגה הפרטית שלו. גולד ורעייתו אירחו בצהריים מסיבת ברביקיו. אל מעונם הרשמי של נציגי הממלכה המאוחדת ברמת גן, הגיעו השכנים שאיתם חגג גולד את יום הולדתם ערב לפני השר סילבן שלום ורעייתו ג'ודי, וכן: עמוס גלעד, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל, ח"כ יוחנן פלסנר, ד"ר יוסי ורדי, אורן הלמן סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל, וסר פטריק סטיוארט שחקן התיאטרון הבריטי המוכר בעיקר בתפקידו כקפטן פיקארד מהסדרה "מסע בין כוכבים" הנמצא בימים אלו בארץ לרגל צילומי סרט ישראלי חדש.

יוסי בכר מחתן

יו"ר בנק דיסקונט יוסי בכר ורעייתו אורית, השיאו בשישי בצהריים את בתם דנה, עם בחיר ליבה ג'ייקי שניאורסון. אל החתונה, שנערכה במתחם האירועים "כוכב הים" בקיבוץ שדות ים, התקבצו ובאו חברים קרובים של המשפחות. במהלך החתונה בכר הנרגש בירך את בני הזוג והודה שזה היום המאושר בחייו.

יוסי ואורית בכר, חתונת דנה בכר וג'ייקי שניאורסון / צילום: יוסי כהן
 יוסי ואורית בכר, חתונת דנה בכר וג'ייקי שניאורסון / צילום: יוסי כהן

יוסי ואורית בכר

הגיעו לברך: מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל וחברי הנהלת הבנק: יובל גביש, עו"ד אתי דויטש, אורית אלסטר וגיל אגמון, יוסי פרץ, יאיר אבידן, שלמה אבידן, אבי לוי, יגאל רונאי, יוסי ברסי, דוברת הבנק שרית וייס; ישראל דוד, יאיר ואילנה המבורגר, זאב וקרן ביילסקי, ניר גלעד וזוגתו ועוד.

ודמני חונך

יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ובני גרינאפל, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק חנכו בחמישי את סניף שקם אלקטריק החדש ברמת השרון. הסניף החדש, הממוקם ברחוב סוקולוב, הוקם בהשקעה של מיליון שקל ומשתרע על פני שטח של כ-300 מ"ר. ודמני וגרינאפל גזרו יחד את הסרט בפתח החנות החדשה ודוד גרין, מנהל הפרסום של רשת שקם אלקטריק קבע את המזוזה במקום. באירוע השתתפו שותפים עסקיים וספקים של הרשת ביניהם גרשון פטרושקה בעלי ניופאן, אבי אשר מנכ"ל סמליין מיניליין, אלי לביא מנכ"ל חברת ח.י ועוד.

שביט ישיק לנו סופרמרקט

רמי שביט השיק ביום חמישי באופן רשמי את COST365 - רשת הסופרמרקטים החדשה שבבעלותו. ההשקה נערכה במשרדי ההנהלה החדשים שבמגדל העוגן באזור התעשייה פולג בנתניה. את טקס קביעת המזוזה במשרדים החדשים ערך רב חב"ד בנתניה שלמה אברמסון.

ציון בלאס, רמי שביט, חנוכת רשת הסופרמקטים של רמי שביט / צילום: שוקה כהן
 ציון בלאס, רמי שביט, חנוכת רשת הסופרמקטים של רמי שביט / צילום: שוקה כהן

ציון בלאס ורמי שביט

שביט הודה לאורחיו וסיפר בהתרגשות על תהליך ההקמה, שארך לא פחות מחמש שנים. לדבריו, תהיה זו רשת שכל סניפיה יהיו אחידים, יעוצבו באופן זהה וישתרעו על פני שטח של 2,500 מ"ר כל אחד. שביט הכריז בהזדמנות החגיגית על מינויו של ניסים חסאן, המשמש כיד ימינו ב-8 השנים האחרונות, למנכ"ל משותף ברשת החדשה. הרשת עתידה לפתוח 30 סניפים בשנתיים הקרובות בפריסה ארצית.

אודליה אורבך, אסף בן דב, חנוכת רשת הסופרמקטים של רמי שביט / צילום: שוקה כהן
 אודליה אורבך, אסף בן דב, חנוכת רשת הסופרמקטים של רמי שביט / צילום: שוקה כהן

אודליה אורבך ואסף בן דב

נכחו וברכו: אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן, אורי שוקר מנכ"ל קלאב 365, אודליה אורבך סמנכ"לית השיווק של קלאב 365, דבורה יצחקי יו"רית המשביר, צחי פישביין מנכ"ל ומי שעתיד להיות הבעלים של אופיס דיפו, ענת נטיב סמנכ"לית השיווק של ניופארם, טל היישטיין סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן, ליאת אריאב דוברת הקבוצה, ספקים מובילים ובהם נאוה רביד מנכ"לית לוריאל ישראל, ציון בלאס מנכ"ל שטראוס, דודי עזרא יו"ר ובעלים של קבוצת נטו, רו"ח יגאל בריטמן, גיל וגילי שגיא מבעלי גילס קפה לאווצה, אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים ועוד.

שובו של רוזנהויז

כשמונה חודשים של שקט הספיקו לאפי רוזנהויז. רוזנהויז, שכיהן עד תחילת השנה כמנכ"ל ונשיא רשת שופרסל שב כעת לשוק ההון המקומי עם מינויו כדירקטור בחברה התעשייתית מפעלי נייר חדרה, שעברה באחרונה מידיו של נוחי דנקנר ללן בלווטניק, תחת קבוצת כלל תעשיות. רוזנהויז, 61, הצטרף לשופרסל ב-2003 אחרי שמילא תפקידים בכירים שונים ביניהם סמנכ"ל מכירות בפרטנר וסמנכ"ל שיווק בסופר פארם.

אפי רוזנהויז, מתמנה לדירקטור במפעלי נייר חדרה / צילום: יוסי כהן
 אפי רוזנהויז, מתמנה לדירקטור במפעלי נייר חדרה / צילום: יוסי כהן

אפי רוזנהויז

עוד הצטרפו לדירקטוריון נייר חדרה צבי חפץ ואבי פישר, יו"ר כלל תעשיות, ליו"ר נייר חדרה.

אביב לוי