רייטינג שבועי: "יצאת צדיק" מובילה, רשת נעדרת מהטבלה

כשברקע הקרב על הישרדותו, ערוץ 10 מתברג לטבלה השבועית במקומות 2 ו-4

"יצאת צדיק" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית מאז עליית העונה הנוכחית, ומתברגת גם השבוע במקום הראשון עם 26.4% צפייה בקרב משקי הבית היהודים ושיא צפייה של 28.4%.

בעוד הקרב המשותף של בעלי המניות, ההנהלה ועובדי הערוץ על הישרדותו של ערוץ 10, נתקל בינתיים בחומות של שתיקה מצד הדרג הפוליטי, דווקא בקרב על לב הצופים, הערוץ מצליח לנצח ולהיכנס למקומות השני והרביעי בטבלת הצפייה השבועית.

בוקי נאה, הגיבור הבלתי מעורער של "הישרדות" (גם לאחר ההדחה), וחבריו לאי ממשיכים למשוך את הצופים למרקע ומשיגים אמש (שבת) עוד התחזקות מתונה לקראת הגמר בסוף החודש, של 25.6% ופיק צפייה שעמד על 30.3% בקרב משקי הבית היהודיים.

רשת, שמבקשת להיות השורדת האחרונה בקרב מול ערוץ 10 על זכויות השידור של "הישרדות", נוחלת כישלון חרוץ במאבק מולה ולא נכנסת כלל לטבלת העשירייה. זאת ועוד, "מי יפיל את המאסטר", ששודרה ברשת במקביל ל"הישרדות", הצליחה להפיל את הרייטינג כמעט בחצי מ-20.6% שהניבה מהדורת החדשות שקדמה לה ל-11.8% לטובת יצפאן והקוסם מחו"ל.

סוגיות חינוכיות בגידול ילדים ישראליים ממשיכות להניב תוצאות ל"סופר נני", שמשיגה 24.8% צפייה ו-667 אלף צופים ומתייצבת במקום השלישי בטבלה.

מפגש פסגה בין קידושין לנינט

שלל הגימיקים של עונת העשור של "כוכב נולד", כולל מסכי מגע, נבחרת שיפוט של זמרים, מסעות לימודיים ברחבי ישראל, הופעות של כוכבי העונות הקודמות ואת גידי גוב, אמנם לא מביאים את התוכנית לשיאי צפייה של כל הזמנים או לתחרות מצד ערוץ 10, אך היא כן מצליחה להיכנס למקום החמישי והשישי בטבלה. התוכנית ששודרה ביום שני זכתה ל-22.8% עם פיק צפייה של 26.4% במפגש בין המתמודדת שרון קידושין לזוכת כל הזמנים של תוכנית הכישרונות, נינט טייב.

ביום למחרת זכתה התוכנית ל-23.5% עם פיק צפייה של 25.6% לביצוע של המתמודדת קידושין.

"היפה והחנון" של ערוץ 10 התייצבה במקום העשירי בטבלה עם 18.3%. נזכיר, כי בקרוב ייגמר תור הזהב של הערוץ, כאשר עונותיו המוצלחות של "הישרדות" ו"היפה והחנון" יבואו לסיומן. המדף הריק של הערוץ ישאיר את השמיים פתוחים לזכיינית רשת.

נתון רייטינג מעניין השבוע: פרק סיום העונה של "אבי הזמר מארח" בערוץ 24 השיג 2.2% - מדובר בנתון הגבוה בכ-30% מממוצע העונה.

משקי בית
 משקי בית