רק להיי-טקיסטים: דירת 4 חדרים ב-919 אלף שקל

כ-120 אלף עובדי היי-טק בישראל, החברים במועדון הצרכנות "הייטק זון", יהנו מהנחה של עד 9% ברכישת דירות ב-3 פרויקטי נדל"ן ספציפיים של חברת אאורה ישראל

כ-120 אלף עובדי היי-טק בישראל, החברים במועדון הצרכנות "הייטק זון", יהנו מהנחה של עד 9% ברכישת דירות ב-3 פרויקטי נדל"ן ספציפיים של חברת אאורה ישראל, המשתפת פעולה עם המועדון.

במסגרת המבצע, תעניק אאורה הנחה של 8% ממחירי הדירות בפרויקטים המשתתפים וכן תספוג את אחוז המע"מ, שיתעדכן בקרוב. שווי ההטבה הכולל הוא, למעשה, 9% הנחה על מחיר הדירות - והיא תיכנס לתוקף בין ה-12 באוגוסט ועד ה-15 בספטמבר.

ואילו פרויקטים משתתפים במבצע? פרויקט High הגנים התלויים 2 ביהוד, פרויקט אאורה על הפארק במצליח ופרויקט כליל החורש בפרדס חנה. שווי ההנחות ינוע בין 90,000 ל- 200 אלף שקל לדירה.

פרויקט "כליל החורש" כולל 214 דירות ב-4 בניינים, בנוסף לקוטג'ים. במסגרת המבצע, יוצעו למכירה דירות 4 חדרים בהחל מ-919 אלף שקל. פרויקט אאורה על הפארק יכלול 76 דירות, בנות 3-5 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים בשני בניינים בני 11 קומות כל אחד. במסגרת המבצע תציע אאורה דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר, במחיר של 1.059 מיליון שקל בלבד.

פרויקט "High הגנים התלויים 2" כולל 300 יחידות דיור ב-6 בניינים בני 14 קומות כל אחד - ובו יוצעו למכירה דירות 4 חדרים החל מ-1.499 מיליון שקל.

עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל, אמר בסמוך לפרסום המבצע כי "שיתוף הפעולה עם הייטק זון יאפשר לאוכלוסייה איכותית, המורכבת לרב ממשפחות צעירות, לרכוש דירות המרכז הארץ במחירי מבצע. במסגרת שיתוף הפעולה, מעבר להנחה על מחיר הדירות, ניקח על עצמנו גם את אחוז המע"מ שצפוי לעלות בתחילת ספטמבר במסגרת הגזרות הכלכליות החדשות, במטרה להעניק הנחה נוספת עבור רוכשי הדירות".

דגן רונן, מנכ"ל הייטק זון, אמר: "בדומה למבצעי דיור קודמים שערכה הייטק-זון, אנו מקפידים לתרגם את כח הקניה של המועדון ולהביא לחבריו הצעות לרכישת דירה במחירים שפויים. הפרויקטים המוצעים לחברי המועדון על ידי אאורה ישראל, במחירים החל מ 919,000 שקל, עונים על הגדרה זו".