בדיקת הפוליגרף קובעת: ניסים חדד לא אנס את התינוק

חדד נאשם בביצוע מעשה סדום בתינוק ■ פרקליטיו: הוא ביקש פוליגרף מהמשטרה - ונדחה; לאחר שנבדק בפוליגרף אצל איש שב"כ לשעבר, נמצא דובר אמת

איש העסקים ניסים חדד, הנאשם כי אנס את תינוקה בן השנה וחצי של חברתו, נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף ויציג את הממצאים לבית המשפט. חדד מיוצג בידי עורכי הדין יורם שפטל ואלי כהן.

עורכי דינו טוענים כי חדד ביקש מהמשטרה לעבור בדיקת פוליגרף מיד עם מעצרו, אך בקשתו נדחתה.

"חשוב לציין כי בית המשפט העליון קבע לפני חודשיים כי בכל הנוגע לסוגיית מעצר עד תום ההליכים, הרי שיש לתת משקל נכבד לתוצאות פוליגרף הקובעות כי החשוד דובר אמת", מסרו פרקליטיו. "אלא שבמשטרה סירבו לבצע את הבדיקה, ולעומת זאת לאורך כל החקירה כינו את חדד שוב ושוב שקרן ופדופיל (אגב, בהמשך בדקה המשטרה את מחשבו האישי של חדד ואת מכשיר הסלולר שלו והוציאה דוח כי לא נמצא בהם כל חומר פדופילי)".

לאחר שהמשטרה סירבה לבדיקת פוליגרף, דרש חדד להיבדק על-ידי מכון חיצוני. הבדיקה נערכה על-ידי מנחם גוזלן, לשעבר ראש מחלקת פוליגרף בשב"כ. חדד נשאל שתי שאלות מרכזיות הנוגעות לאונס התינוק, השיב בשלילה - ונמצא דובר אמת.

בשלהי אפריל נפתח משפטו של חדד בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, והוא כפר באשמה. על-פי כתב האישום נגד חדד, בחודש פברואר האחרון הוא ביצע מעשה סדום קשה בתינוק בחדר כושר. חדד נאשם כי אחז בפיו של התינוק כדי שלא ישמעו אותו בוכה וצועק. בעקבות המעשה אושפז התינוק בבית-חולים למשך 6 ימים ונזקק לטיפול כירורגי.